Wednesday, November 20, 2013

我的日本廚藝體驗

感謝ABC Cooking Studio 既邀請

首先講解下ABC Cooking Studio 係乜家伙

日本擁有127間分店,全國超過60萬學員的的超人氣烹飪教室ABC Cooking Studio,將於1115日於尖沙咀K11正式登場。佔地1940呎的ABC Cooking Studio香港店,由款式以至授課模式都與日本店相同,以日式料理、麵包和甜品三種課程為主。


嘩~~~ 淨係由日本黎呢個Point 已經夠勁啦~~
係囉~~~ 我不嬲崇日家嘛~~
而且曲鯨呢家野, 我不嬲都唔係好掂


但係講起俾鯨啦喎~~ 我真係掂加喎~~
咁識啦洗乜學啊~~~

點同呢, 日本屎都香D家嘛 ( wakakakakaka 打緊個時我自己都忍唔住笑)

今日學做呢兩樣我都好喜歡
法式朱古力蛋糕 & 聖誕士多啤梨撻聖誕限定甜品


嘩~~~~ 日本D包裝係唔同D


D心意卡靚到呢~


上堂既Studio 整得好靚


最欣償佢D工具 , 都係出自ABC Cooking Studio


一個落開廚既人, 就會明白好既工具既Detail 位係邊


今日我個上堂 partner 係好友 Ann 嬸 XD



呢個 studio 超極有中學時代家政堂feel XD


但係你就乜都唔洗帶, 圍裙都為你準備埋~


是日之朝點~~~~~ 日本尾老師~~~~


卡哇𠵱呢~~~~~ 我老公睇到第一個閃閃眼~~~
對的~~~ 是真的日本尾~~~~
相信因為咁樣, 唔少宅男會報班 XD


打蛋都要有Manner ( 拿, 都話日本人係唔同D)
如果你手持兩隻蛋, 係要互撞而唔係撞碗邊
打出黎有咩分別? 無架喎~~~~ 係型D 囉 XD


將蛋白打到企身


嗱~~~反轉唔會倒架~~~ ( 我一路打蛋一路勁想買呢個盤!!!)


偷影老師~~


加古力粉


靚盤有咩分別!? 就係可二刮到乾乾淨淨喇~~~


說時遲那時快, 我已經整好D粉槳, 倒埋落個模度~~~


放落爐焗既時候, 我地就整第二個

聖誕士多啤梨撻


呢個撻其實係學裝飾甜品


睇下我捷個米田共幾靚~~~


砌上士多啤梨


掃埋魚膠黐上杏仁碎再加棵草


靚到可以拎去賣~


呢件我緊係即食啦~~~


又說時遲那時快, 香噴噴既朱古力蛋糕已焗好~~~

 

嘩~~~~ 裂晒既!!!??? 失敗左??


no no no~~~~ 係要裂先成功~~~
呢度係包你唔會失敗~( 岩晒黎整Cake 比男朋友威返下~~)


再加上糖粉~~~ 完成~~~


阿呢吉多~~ 腥些~~~ (日文黎架~~)


加張心意卡同埋個靚靚盒即成


而家 ABC cooking studio 有試堂
大家快D 去Like 佢既Facebook 同埋打電話去登記啦~~ TEL : 2336 7022

No comments: