Tuesday, November 19, 2013

雪亮聖誕, 鬆一鬆~

病住黎寫呢篇Blog, 有醫療作用, 因為太多佢地開心笑既樣
 為滿足我自己,我黎緊既blog 都會充滿濃厚既聖誕氣紛~~~ XD

就前幾日, 我地去左Disneyland  雪亮聖誕 Party



先來個好萊塢酒店Lunch Buffet



我最關注既緊係甜品個part :D



關注既唔止我, 仲有Clok 小朋友 同 CoCo 小朋友



佈置得好靚



而 Disneyland Buffet 既甜品唔止好睇



其實仲好好味架



睇你個樣已經飽晒



Salad bar



呢Part 我既最愛, 其實係呢個Mickey Waffel (都係甜野 XD )



每次都要食兩件 :)



同飛家一齊黎食呢個Buffet, 即刻諗起好多佢地兒時回憶



包括我地每次都勁"欣賞" 佢地個Mickey 型 Chocolate cookie, 而呢個Cookie 係無得買!!
攪到我地每次都好想"打包"幾件走 (o我~~~~偷野食!!! )
當然偷係唔岩, 我地無咁樣做,
所以每次走, 口裡含住一塊, 左右手分別拎住一塊, 咁樣都係食緊架喎 XD
( 這祇是我的狂想而已, 大家唔好當真 XD )



周圍都已經換上聖誕佈置, CoCo 好喜歡呢棵以紫色為主題既聖誕樹呢~



CoCo 自從身體好左之後, 就充滿活力, 曳左好多....



Monkey CoCo 踩上欄干玩水水,



本來都想stop 佢 , 但係見佢玩得咁開心, 就由得佢玩吧~~ ( 唔知點解對CoCo 我係寬鬆D, 無家姐細個時乜都唔準個種)



家姐仔自從小學後, 好少黎樂園, 始終學業為重,



但亦因功課繁重, 我覺得更雖要搵個佢好愛既地方比佢鬆一鬆



有好多媽媽係大考前選擇閉關, 但係我就覺得做好份內事(溫書)後, 要適當放鬆
先能保持頭腦靈活, 將學左既野發揮得最好!
反正人生既考試真係多得很! 第一次考試不能令佢太恐懼! :)



CoCo 你真係保養有方, 竟然學會擔遮防UV....hahahahaa



興奮的兩個小妹子睇定Map 傾好去邊度玩



而CoCo 每一次最鐘情都係 Merry-go-round :)


先來個 Autopia



Mamii 和 CoCo 餅印相 1



CoCo 話要車Mamii 遊車河, 高妹3歲已夠腳長踩油門了



當然邊踩邊撞



每次CoCo 想玩又要驚驚既Buzz light year



出到黎仲要同 Talking Garbage bin 玩 Cho Cho train



每一個小細節都令佢地好開心



有人同你一齊長大, 係種十分溫暖既感覺



睇下串燒三姊妹
2009 年, 2011 年 & 2013 年



你地都大個女了, 已有自己既話題, 我地偷聽左覺得好好笑又好可愛 :)

由 2013 年 11 月 14 日至 2014 年 1 月 5 日期間樂園有特別節目
迪士尼朋友會於「反斗奇兵大本營」、「灰熊山谷」及「迷離莊園」上演全新戲偶劇場



我好喜歡灰熊山谷呢個聖誕樹 Puppet Show 
( 因為我久經訓練(bed time story ), 本人係個十分愛講細路仔故事, 充滿戲劇化既故事媽媽, 即是扮聲有一手個隻)



但係, 呢個著紅色褲既個哥哥真係令我服得很!
佢一人扮演超過8 把聲, 仲有場景聲!



精彩得不得了!!! 好想向佢學講故仔技巧!!!



CoCo 專注力同中文程度有限, 游魂好幾次~~



就係落雪(灑紙碎) 呢一刻



9 秒 9 撲向前執寶物
呢種灑紙招魂大法好洗得..... XD



開心得佢呢~~

下一part 來到迷離莊園 睇 皮影戲 , 
估唔到呢種民間藝術會係樂園裡睇到!
我都係第一次睇呢~~



我同HLC & CoCo 講解皮影戲係什麼, 話佢地聽呢個螢幕後, 有人用竹支撐住D 公仔, 用燈照D影出黎就係皮影戲, 同佢地玩手影子一樣



起初HLC 都唔明, 因為個螢幕太靚, 太似電視, 又顏色豐富,
呢個皮影戲係無傍白, 淨係得音樂, 估唔到佢地都睇得好專心!



好開心最後呢Part 能為HLC 解畫, 演藝人員出黎同觀眾謝幕



佢地仲可以埋去睇下皮影戲導具


趕往下一個show, 可惜是日已經收檔, 不過來日方長, 呢個Christmas 一定會再入黎睇呢~



陪兩個小公主玩坐馬馬



CoCo 等左成日



Mamii 和 CoCo 餅印相 2



大家都驚嘆點解可以似成咁 XD




游戲完畢



趕返出大街睇亮燈儀式



今年好想入黎認認真真影輯Christmas 相



HLC 細個都有



發現CoCo 無 @_@


準備好Balloon



好姊妹



先來聖誕歌獻唱



仲有靚姐姐同呢班小朋友介紹黎緊既程序~



Mickey & Minnie & Goofy 黎喇~~~


閃閃發光既Christmas tree好靚啊~


同時, 大家都搾住呢個Balloon 慶祝亮燈既一刻



好澎湃啊~~~



CoCo 開心到呆左~~



Dadii 都呆左 , hahahahaha


多謝香港迪士尼既邀請~


Christmas mode 正式啟動~~~

No comments: