Monday, November 04, 2013

用個鼻黎試吸塵機

鼻敏感既人, 本身係一部最靈敏既空氣測試機!

某日, 我同Helper 對話

Me : 呢幾日我個鼻好唔舒服, 我諗要D被洗密D
Helper : OK,我有抹塵架~
Me : 點解係抹呢? 唔係吸塵呢?
Helper : 個吸塵壞左.........
Me : 下!!!! 幾時既事, 點解唔同我講?
Helper :o危....... 其實係時得時唔得,所以我無同你講, 係前幾日既事.....
Me :下~~~~~~ 早D講啦!咁我聽日拎公司部Handy個部你用住先!
同埋無吸塵係呃唔到我個鼻架!!! 哼!!!!

與此同時, Dyson 有新機比我試 ( 老公話掉左部舊機, 都用左兩年幾,
雖然如此, 但係部舊機我仍打算要整好佢, 因為祇係舊電有問題 )



DC48 Dyson Ball



 點解係波型?



因為佢個碌係特別設計,控制自如, 唔會你拉佢東佢行西, 就唔洗撞花晒D傢私啦~


欣賞佢包裝環保, 並無發泡膠,



超鐘意佢金黃色,靚~~~~~~~~


裡面就係收埋左轉數超高令吸力永不減弱既超級摩打


透明設計既拖把我尤其喜歡! 除左佢既抗靜電碳纖維毛刷吸頭, 
同地板減少靜電,唔會因靜電殘留灰塵
仲因為我可以同Helper 講 " 嘩~~~~ 痴晒D頭髮 " 因為透明, 
佢有自己睇見都會覺得唔好意思 XD



好明顯呢個樣係扮野啦~~~~



我同一般在職媽媽一樣, 吸塵呢D日常工作, 都係交比 Helper



除左聲音, 並未感到太大分別,
而我形容, 聲音區別係好似隔住度房門聽吸塵既聲一樣 :)



而我一直係用Dyson 既吸塵機,可以去以下呢條link 睇過往我對 Dyson 既 Comment


鼻敏咁既人係用個鼻黎試吸塵機, 唔係用對手XD

No comments: