Sunday, August 19, 2018

灣仔四爺車仔麵

CoCo 表演完我地去左下午茶慰勞佢
今朝佢食得好少,可能有小小緊張

一表演完畢就話好肚餓! 
去咗灣仔新開呢間四爺車仔麵

其實我同我老公都好愛車仔麵
因為我地好細個就拍拖,十幾歲無錢食咩大餐
食車仔麵係我地嘅其中一個拍拖節目。

我地時時都有帶兩個女食車仔麵
今次呢間好唔同! 
D 餸唔係撈晒落個麵度,碟碟味道分明🤩

我同老公各自叫咗幾個餸,變得好多好多款餸
好多碟






我嘅最愛係豬腩肉,蘿蔔,糖心蛋,瑞士雞翼,仲有仲有,記得落佢個特製菜脯醬,同蘿蔔醬(我鍾意呢個)酸酸甜甜🤤諗起都流口水🤤
老闆埋嚟傾計,佢話佢地全部唔落味精,但係個湯底真係好濃味,真材實料!
HLC鍾意食burger,對車仔麵無咩感覺,但係佢對杯特飲情有獨鍾,竟然叫我買嚟接佢放學(小姐,係灣仔買嘢飲去沙田接你放學,你覺唔覺得自己over 咗小小😑)
總結,勁正,我平時成日去陳漢記食宵夜,我係牛腩麵同車仔麵D fans 嚟,呢間絕對係升級版嘅車仔麵。。。。可惜.....係灣仔
希望佢地遲D 開嚟沙田啦! 
四爺車仔麵
灣仔莊士敦道25-33號
TEL:28772688

No comments: