Saturday, April 01, 2017

 GLC Day 2 上船喇! Denny's 食早餐, Target shopping, 大滿足 :)

尋晚係機場酒店住左一晚喂左COCO 半粒ImmuePro, Cassidy 就食左一粒結果大家都一覺訓天光拿拿聲執好行李(住一晚真係好麻煩都係要開晒但係又好快要pack 返晒入去 )因為11:30 先搭我地Young Living 安排既車去碼頭

 check out 之後就Call 左車去食Denny’s! 黎到美國我通常第一餐就係去食Denny’s 係第二度真係搵唔到好食過Denny’s pancake, HLC 成日整古做怪 🤦🏻‍♀️真係好好好好好味啊😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋呢期興烈艷紅唇, 連平時唔搽唇糕既我都要黎參與一番🤣🤣🤣諗起我返到去Tampa 都想食第二次 :) 食飽之後就步行去對面 Target, 其實我兩個女去美國都真係好鐘意行Target! 事關佢地平日睇埋睇埋D YouTuber 介紹玩既野都係喺Target 有得賣有得親身埋黎睇埋黎揀緊係興奮到磨爛蓆啦!呢排我女好鐘意整Slime, 本打算買合Bowax 比佢, 點知連Target 都out of stock!

行到去文具部! 竟然係白膠槳部門搵到呢D!!! ( 有機會叫Cassidy 教大家點整啦)唔係講笑....佢真係想買桶裝返去...hahahahaha 😂😂😂
而我就睇中左呢個Crock-pot!因為我地準備上船而且之後仲有機會再黎無買太多
睇下有無機會寫一篇我地去Target  ~

好喇終於黎到呢個Trip 既戲玉上船喇
今次係Young Living 包船呢條 Norwegian Jade (NCL)可容納二千幾人船上全部都係自己友,


會見到好多好多之前我係唔同Trip 識落唔同國家既朋友!!!
今次我係贏左大獎 ( so call HK 既第一名 , yay XD ) 
 Young Living 安排左間對正船頭大露台海景房既Penthouse 比我
除左不停講野, 仲不停食食食食食食食, 有Cassidy 最愛既Burger
其實下午食完個Lunch 我地就去左船上一個Splash Academy 幫兩個小朋友報名托兒服務 XDDD 其實係個Playroom 咁父母們就好放心去exploer 吓喇 XD , 聽日再影相比大家睇


一入房已經興奮到不得了床上仲放滿送比我一家四口既禮物 :) 真係將我一家寵壞了 :) 好多人話郵輪有但係呢條郵輪係無得比你悶首先我team 已經有十幾人黎全日都忙住講嘢然後係走廊上落樓梯搭𨋢餐聽食野時而且今次係NCL 翻新之後第一批Guest, 好新好靚心心眼100  :)


唔知幾時再有機會住呢D Penthouse 房
我D禮物💕💕💕💕💕
間房靚得好緊要, 我拍左短片, 稍後Upload (因為呢兩日係海中心, connection 真係好慢)Young Living 真係超錫我地 😍😍😍😍😍
唔止我好開心, 兩個女開心到大叫大笑

 仲要成條船都係YL 搭訕已經成為完全自然既事YL family 精神發揮得淋離盡致每次都好後恢我未學好英文(其實D爛英文已勁好左好多不過就算英文差我都要不停講不停講身體語言搭夠 XDDDDD
HLC COCO 好快就識到好朋友Aunty Joanne 兩個女Friend 過打band , 去左佢地房玩,我地就上去泳池邊開Party
日日都無時無刻食甜品 :D



今次最Happy 就係啊妹都贏左, 同我地一齊黎見到Mary( Young Living CEO )立刻集郵
然後係走廊上落樓梯搭𨋢餐聽食野時撞口撞面全部都係friend全部都係friend全部都係friend全部都係friend全部都係friend全部都係friend全部都係friend全部都係friend全部都係friend全部都係friend...... 真係要唱出黎!  Young Living CEO Mary Young 同船上Guest 零距離一齊跳舞傾計! 我呢D 唔執輸緊係埋去傾返幾句信便集郵啦 XDDDD John 係YL 御用攝影師, 我機次Event 之後同佢做左朋友, 每次見到佢我都會好開心!

其實佢會成日發現我, 然後偷影左我, hahahhahaa好多人見我地D相都問D 細路呢???

Young Living 既Event 係包埋湊細路
有Kids Camp, 佢地玩到唔捨得走!
爸爸媽媽飲飲食食識朋友, 佢地玩玩食食識到好多黎自世界各地既好朋友 :)玩到太陽落山我地就去接返佢😂😂😂😂
 食完個唔知Lunch tea (其實真係好亂因為係任食勁過餐廳無野做就走入去食杯雪糕食件牛排咁)
D細路食個Buffet, 將佢地送去Splash Academy , 我地大人就去左fine dining , 
接著就係Asia Pacific Party, 開完Party 又去接返女睇welcome show, 其實我已累到不行了佢地係個show 死都唔肯走.....-_-|||| 返到房, 小朋友床已經set up 好了

今日充實度我味埋隻眼沖涼味埋隻眼著衫,味埋隻眼11點上床訓覺, hahahhaaa聽日再Update 大家呢幾日都join 左上船既活動我要影好多好多靚相大家留言比我喔~~~~~~ bye

(呢篇Blog 尋日已經寫好, 可惜船上面既wi-fi......唔好提, hahahhahahaa )


Facebook Page :https://www.facebook.com/cocosisimaghilmes/

IG : https://www.instagram.com/cocosisimag/

No comments: