Friday, July 10, 2015

Okinawa Day 3 摸摸摸摸摸摸。。

其實今日係成個Trip 天氣最惡劣嘅一日
真係日日都行摸(Mall)啊!

我哋上車出門口都好似有困難
真正嘅橫風橫雨,連擔住把遮都冇意思!



出發前我哋去咗呢間叫做暖暮嘅拉麵店食咗個lunch先



有好多分店架!

餃子超好味

拉麵都唔錯

睇吓Coco個樣就唔明啦

而呢個飯我覺得係最好味, 一定要Order 呢~

呢間鋪頭好細,得一張轉角長枱,我哋一家八口都差唔多坐滿人哋嘅拉麵店

食飽之後我哋就去咗NAHA MAINPLACE 行街

其實呢個商場
外型一啲都唔吸引



但係只要你一個去入過去你就會覺得
想睇嘅嘢睇極都睇唔完

同小朋友一齊,去到每一個地方見到小食都會停一停嘆一嘆先

呢個超級soft , 充滿牛奶味嘅軟雪糕

仲有佢嘅特製牛油曲奇餅雪糕筒

不過最失敗係佢啲雪糕唔夠凍,一攞出黎已經溶緊啦

好彩唔影響味道,但係不過呢個雪糕都唔平, 要 540yen


我哋每日都係首先俾啲甜頭啲細路,
然後就會叫佢哋陪我哋行下街先,
最後先至會有奬勵,係做得好先有嘅奬勵。。。例如可以去遊樂中心打機

Dress On CoCo and Cassidy by Cotton Candy Kids
所以佢哋都會乖乖地陪我哋去行街街

Coco坐咗係呢間童裝店成半個鐘,
就係玩呢個俄羅斯公仔,真係咁好玩咩?
等我都買番啲擺係鋪頭招呼我哋啲小客人先!

Dress On CoCo by Cotton Candy Kids

其實呢度嘅2樓有好多間童裝,
落返去一樓,原來成層都係女裝!
翕得出嘅平民日本品牌都有。
好多都好啱我,行到喪失左常性,結果一張相都無影到!


又係Masking Tap!仲係放題。一個膠袋入到幾多都係1000 Yen!!!!
我入咗每包九個.....好勁啊!!!
shopping 完到小朋友玩

弊家伙,連Coco都愛上左打機啦

佢淨係識得玩Mario Cart

肯完NaHa Main Place 差唔多晚飯時間我地就轉場
去返尋日個個 Aeon Rycom Mall

熟我Blog 友都知我去旅行好鐘意食food court
唔好以為Food court 好cheap
呢個係最快捷既方法試盡地方美食~
而Aeon Rycom Mall 並非一般food court!

呢度唔止D野好食,



環境仲好靚!


呢個天當超超超超好味!!


認住呢間!



叫左好多, 有手卷, 有炸雞, 都好好味


呢個拉麵就麻麻


呢度有自助式斟水機


自助抹臺布


食完要交返D 餐具去你order 個間


順便抹埋張台唔該晒~~~

Aeon Rycom Mall
2015 年 4 月底先開
真係好新好靚
有好多岩行既shop!!
詳情可以睇呢度~~
http://en.okinawarycom-aeonmall.com/shop/lists/


每次黎日本都必去既靴下屋...


今次仲比我發現新大陸!!!



呢間 My Makura 枕頭轉門店!!!
有轉人幫你度頸,
試到你岩為止!


終於買到我想要幾年既日本粒粒枕頭喇!!!!
好癡綫....去旅行買枕頭.... :P

係日本周圍搵鞋比兩個女返學
佢地唔洗著全白色
所以我都有去ABC-Mart 搵
但係 NB, Nike 個D 都無靚款!

間間賣鞋都見到呢個叫瞬足既牌子!


好平架喎!!! 其實都見好多日本小朋友著呢D fancy 波鞋
因為個品牌名係中文字, 覺得好"娘"
點知佢地個 Sales 介紹話係日本熱賣野嚟....


我個人就唔好 D fancy 野....
但係呢個小姐lur 我買lur 左幾日 XDDDD



等我再考濾下先啦
XDDDD


好香啊~~~~~ Hello Kitty 爆谷


呢包爆谷為今日畫上完美句號!
明天打完風, 終於可以去玩喇~~~
===========================================================
 Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: