Tuesday, August 19, 2014

Day 3 , Angelus Temple ,Santa Monica , 好友相敘

Happy Sunday!
第3 日開始訓得唔錯.....
精精神神出發往教會去~


Angelus Temple 係朋友介紹我地去, 而且好近downtown LA
由屋企過去十幾分鐘就OK, 仲約左朋友仔Jacob 一齊去



超鐘意佢地隊Band,其實個人好喜歡英文worship songs
尤其D小朋友既worship songs 超好聽, 又容易有順口 :)



而佢地唱既歌, 真係似去左演唱會咁勁
同香港一般既教會感覺好唔同~~  :P

不過, 崇拜除左歌, 聽道都好重要 :)
Pastor Matthew 講 Strength , 神既力量係大到我地無法想像籍著禱告, 我地都要突破自己
唔知係咪呢日世界杯決賽, Pastor Matthew 講得超超超快我D小學level 英文聽得明一半
不緊要, 一半已經夠用了, hahahahaa



然後, 呢個月既Family 主題, 有個祝福祈禱環節
有小朋有既, 都可以上台, Pastor Matthew 為我地祈禱~



大會仲唔覺意影左CoCo 同 HLC ( 又比我唔覺意係佢地facebook 睇到 :) so happy )


 相信聖靈既種子已慢慢在HLC & CoCo 內發芽
見到你地每星期都祈待返教會
十分感恩 :)

after church 我地同Jacob 去左Santa Monica



今年無落沙灘了 ( 舊年話左今年要去, 結果都係無去)



行左一陣,



CoCo 睇街頭表演睇到唔肯走



玩樹葉都玩左15 分鐘~



真係咁好玩咩?



自由既感覺真好~


因家姐仔去左接best friend JoJo


我地趕緊去The Grove 滙合佢

 
兩個妹子黎到美國都要見,



明明聽日約左去Disneyland


今日屎都要見一陣先~



係 The Grove 食左ice-cream



行左一陣



就送JoJo 返屋企~~ 呢兩個Jetlag baby 一上車就霖左~ XD


反屋企hea 左一陣, 又落左去monterey park 食 J J Cafe


黎LA 勁食茶餐廳是常識吧~~~ Hong Kong Style~~~~ yeah!!!

No comments: