Tuesday, August 19, 2014

我既暑假放完喇~~開工喇~~

對上一篇Blog 竟然係差不多一個月前
難怪Blog 友都PM 問我係咪以後唔update 啦!

我又點捨得呢個發勞蘇既blog 呢~
祇係暑假太忙喇! ( 緊係啦, 小朋友得閒咪即係我地大人唔得閒囉!)

7 月既LA年度Long Trip 未寫( 有排寫啊真係)
8 月又來了個girls Seoul trip
自上年Christmas 同麗姐去兩日一夜Macau trip
真係對Girls trip 充滿瞳景
強列健議媽媽們每年都要去搵返自己
真係心景都後生幾年

點解祇係心景?
睇落去大家就會明!

出發個時係咁樣既~~~ ( 呢幅相當然有搵"秀姐"執左小小, 但係睇落都算精神)


一到步即來個明洞餃子


我地晚晚食完飯就去東大門女裝批發行街
行到一兩點!
8 月批發檔都減價, 平時死都唔肯單件賣要兩件起
但係今次間間都肯賣一件!
而且好多10000won ( 大約$78 港幣) 就買到條裙
真係平到喊!!! 唔買都對唔住自己!

第二晚去完東大門仲去買Home Plus ( 韓國超市)
個樣已經殘左好多......秀姐都幫唔到手


講開Home Plus 真係不得了, 一行上癮!


仲比我買到個樣好似我老公既魚片脆脆!! 好好味啊~~~


第三日去左探都教授!!!!去完即刻想再睇多次來自星星的你!!!!


其實日日都好少影相, 係都教授呢日影左好多!


四日三夜真係眨下眼就完了
大家都話 : 吓!!!!! 乜聽日就走喇~~~???
係啊!!!! 唔係咩啊, 唔洗返去湊仔啊!


然後大家都袋滿Gip滿肚皮滿
晚晚喪行, 行到腳指爆裂,
喪傾傾到巴聲沙晒
因為食太多熱氣野, 仲爆左好多瘡!

回程這天, 簡直殘到不敢想像......@_@
就係話囉, 成班女仔(嘩~~~ 去完個trip自稱係女仔, 心景真係超後生)
無得抖,勁shopping ( shopping 用好多精神架! 又要同D阿豬媽講價), 又唔夠訓,
唔殘就有鬼啦~~~

其實一黎到呢D又唔夠訓又忙既時候( 係囉, 去完旅行返黎沙田店就Grand Opening, 又要準備開學!)
我就會好勤力食supplement , 最驚係最忙既時候病!
各位媽媽都好清楚, 媽媽呢個職位係無病假架嘛!


回來收到 Comvita 送來既產品, 即刻要補返下!
Comvita 既 Manuka Honey 我地都用左好幾年! 實有一樽看門口
話說由HLC 入N1 開始, 因返學成日流鼻水敏感, 又唔可以成日喂收鼻水藥( 因為D收鼻水藥會眼訓, 眼訓住返學好陰公家嘛~~)
於是有個朋友送左
Comvita 一支小朋友用蜜糖露比我, 叫我食呢支試下!
效果真係好好! 唔止收到D敏感鼻水, 食左一排就已經無乜點病
就係要補貨之時, 比個Sales sell 我買
Manuka Honey, 一買就咁多年了~


有好多人認為無事無幹做乜要食呢D supplement
其實我本人係幾信supplement, 首先我唔係一個絕對飲食健康既人
偶爾會出街食飯, 會食下零食, 飲食會唔係幾定時,
而且食D野唔知有無營養, 你知啦~~~ 呢個世界越黎越無良心
食左D乜你真係唔知架, 就算自己煮D野都未必安全~

為左要長命小小, 第時有機會湊下孫, 不得不補下條命~

Manuka Honey UMF® 其實好多人都識 (你唔識真係走寶) Manuka Honey UMF® 蜜含有較強效同穩定抗菌活性因子,
特別適用於強健消化系統,護理治療傷口
我生飛滋個時用黎朗口( 朗完緊係吞埋唔好徙啦) 最洗得!
而且身上有傷口, 食 Manuka Honey 會減底發炎!傷口會快D好!

今次試用既產品仲有 [ 強力蜂膠片 PFL30 ]
岩晒我呢個雙職媽媽!
成日唔夠訓, 日日用咖啡吊命~~~食左幾日, 最大感覺係精神左好多!
過完中秋好快就乾燥轉天氣~
要趕緊係鼻敏感"旺季" 增強
抵抗力
其實有好多牌子都有
Manuka Honey , 點解係要揀Comvita
除左因為口碑, 仲因為創版人對社會既良心
仲有佢地自2004年屢鑊獎項
健康產品係為平時生活既不足而設, 當然要用有保證既產品取得效果

可以去佢地既網頁了解更多產品資料 :)

No comments: