Tuesday, February 05, 2013

《糖果盒》Candy Dream


◎身兼潮媽 ? 設計師 ? Blogger ? 老闆 ? 妻子,她的Super Mom神功是如何煉成的?
  ◎從拍拖到結婚,不育到生育的奇妙經歷
  ◎兩性關係、婆媳相處,步步為營? Maggie教路如何避過地雷!
  ◎擊退育兒奇難雜症:濕疹、鼻敏感、哮喘,解決方案絕密公開
  ◎日本 ? 韓國親子遊 好玩! 好食!實用推介
  ◎迪士尼狂熱,帶你走進令人意想不到的旅程
  ◎Cotton Candy Kids人氣Image Girl HLC、CoCo珍貴照片大放送
  
  Chapter 01 All About Maggie
  -Maggie一家身世曝光,肥娟、四朵金花,女兒HLC、CoCo名字解謎
  Chapter 02 Love Story
  -拍拖到結婚,馴服老公秘笈獨家公開!
  -婆媳相處經驗之談!
  Chpater 03 Being Mamii
  -從不育到生育,披露人工授孕過程、懷孕至坐月期間的心路歷程
  -HLC、CoCo成長紀錄
  -育兒心得、女孩教養大法
  Chapter 04 敏感症肥豬的故事
  -濕疹、鼻敏感、哮喘,解決方案絕密公開
  Chapter 05 My Road to Success
  -22歲創業,現為8間童裝連鎖店老闆的她,成功竅門之分享!
  -走過沙士、金融海潚,如何面對挑戰與機遇!
  Chapter 06 Travel with Kids
  -韓國親子遊,反轉 Kidzania職業體驗館、樂天世界、三清洞
  -日本輕井澤親子滑雪之旅、Mother Farm農場、豐島園遊樂場,3大小朋友必玩景點
  Chapter 07 A Magical Dream
  -迪士尼Super Fans,與香港迪士尼樂園有個約會
  -勇闖美國迪士尼世界

Finally!!! 我既第一盒糖終於面世!
由8月同阿Ann 係L.A. 返香港既特級長途機上無聊發噏風時
講起好想出書, 然後呢位好友就話: 出啦出啦~~ 會有人買架~ ( 佢係話"會"有人買, 可能係得佢一個人買 ) 既然有一個人會買, 我就充滿希望~~~放心出喇~~~ 

嘩~~~ 世上有如此傻人, 先顯得大家唔蠢啊嘛~~
我傻就話自戀上腦遮, 估唔到大家仲比我更傻, 係Facebook 翕兩下
有好多粉絲們支持, 仲齊齊 Brainstorm 本書既內容 :)

話說好快就有幾間出版寫 send email 比我
而fly.pub係唯一一間我有約見面, 而一傾即合的
因為我睇左總篇 Cheryl 既 email, 有幾個 point 已令我覺得你地好 "Click"

>> 一直有追看你的facebook及blog
>> 正巧我家也有兩位公主
>> 本公司的編輯出版、設計及發行團隊的成員當中亦有不少是cck的fans

呢話呢D條件點能抗拒呢~~~~

其實成件事最傻係 fly.pub 既老闆, 係未了解我時, 就比晒100%信心我去出呢本書
我呢D有頭威無尾陣既人, 爛尾皇, 又非常自我, 其實同我合作都唔係咁容易
仲要半自傳式......好大風險遮~~~~~~~~



本來拍晒心口話11月完工
因我呢個以情緒行頭既人
乜都係睇心情黎做, 咁岩遇著呢本書係同我兩個愛女息息相關
不時要搵返佢地細個D BB 相黎砌稿
一開個儲相Hard Disk 就欲罷不能! 
睇相睇到不能自拔
睇相都唔夠過份, 開埋D Video 逐個睇
睇到哈哈大笑, 我呢D愛分享既個性又點止自己睇咁簡單
實行 upload 埋上 youtube 比大家一齊笑啦~~~
問題就係咁樣黎, 1:00 PM 坐到 7:00 PM 
結果係乜都無做到, 成個下晝係度睇相睇Video......
教我如何可以不愛她她她~~~~~

除左沉迷睇舊相.
呢段時間亦太多誘惑~~~
而呢D誘惑,實在又無聊, 又開心~~~

本來諗住夜間工作會好D,
等兩個小豆丁訓左就可以專心晒!!

點知準備好晒, 夜欄人靜時
李姐又打黎同我傾電話!喪傾到5AM
然後又勁後恢傾到喪左.....

第二晚講好話唔傾電話啦,打打下字個時,
那邊在美國既麗姐又 facebook message 我
兩條友勁講無聊野又笑餐飽!
笑下笑下又 4AM ...... @_@|||
(有時我諗, 將我地個 facebook message 既字拎黎出本書D字都夠有突啦~~ 仲堅好笑同堅白痴)

結果拖下拖下~~~ 又病下, 又出trip 下, 又忙下, 又呢有路....
爛尾皇現真身~~~~嘩哈哈哈~~~~~~ 
真係諗起都凍過水....
( 總篇你看見呢度是否就快要落淚了?係咪你心聲? hahahahaha XD )
呢本書真係大製作, 由2012 年寫到2013 年, 真係大大話話成兩年咁多( 嘩~~真係好大話下喎~~~ XD)

其實拖, 仲係因為我間竭性失常
諗起本書除了賣比我D Fans
仲會有班盲中中係書局比個封面呃左而買 (咪你囉~~~ 你睇緊阿嘛~~)

又諗下佢地唔識我係乜水, 會唔會睇完起曬雞皮叫回水呢?
洗唔洗就住呢班人而唔好寫到成本 國民教育指引咁情感豐富呢!!!?
但係最後, 我都決定要做返自己
死就死啦~~~
所以強列建議你開暖爐同著住"乳湧" 黎睇啊~~~ XD

好多人問我, 點解你有兩個女, 有盆生意, 要諗 Design, 諗Marketing,仲有時間寫blog, 仲有時間成日update 個facebook 同微博, 仲玩埋 instagram 同 Pinterest !!!?? 
最緊要係有時間陪兩個女返興趣班,周遊列國, 郊遊探險.......你D時間係點黎?

其實我都唔知點解我會做到,做左媽咪之後, 我常常會諗起一個畫面 " 好多年前發生件事, 有個得幾歲大既小朋友係交通意外中被困車底, 那個普通身形, 並無特別技能既媽媽徒手移動汽車,令佢既小朋友獲救!!! 神奇女俠真人版!? 奇蹟 ??  " 唔知呢件事既真確性有幾高呢, 不過我真係覺得一個媽媽為左小朋友, 就係有呢種超乎常人既能力!
除了要出力愛我兩個女, 愛我既家人同身邊朋友外
亦好想用呢股力量去帶開心幸福比你地~~~
在此亦感謝好愛我既女兒, 老公家人同朋友, 
我充滿住你地既愛!
再將呢D愛發揚開去 :)

P.S. 諗起我本書以後就會變成人地既踎塔良伴就覺得好尷尬,但係又覺得好喎心,感謝各位讀者對我付出"坦蕩蕩" 既愛 XD (icon)


No comments: