Tuesday, February 26, 2013

2013 蛇年賀歲新加坡遊~~ Day 1

大年初一, 我地就出發往新加坡過新年
往機場前, 就去住係隔離座既公公婆婆家拜年:)


6:30 AM 兩個小妹子勁精神
公公婆婆都唔起身呢 :)


機場遇到去日本渡歲既Aunty Linda 同 Aunty Pat

(留意張相, 我個Hand Carry 袋放係BB 車蓬頂)
三個多鐘頭後走去到新加坡

正當我好開心諗住攞個相機出黎影小朋友
就發現................



鏡頭 Filter 碎晒!( 好彩公公送比我既新鏡頭無事...)


個Mon 爆埋!!!
Ohhhhhhh no!!!!
就係頭先架BB 車轉灣時
個袋飛左落地個下..... :(

慘喇!!!
咁點算?

個刻都真係好SAD 好 SAD
不過仍抱住一線希望用個 Digital Preview 黎影
( 我用 OMD EM-5 , 個相機有個 Digital view, 唔知點講, 就好似D 單反機咁, 唔係係個Mon 度睇
要擺隻眼去睇, 但係個畫面係Digial, 唔係真實)

我本來覺得呢個Function 除了慳電同扮型外都無乜作用

估唔都係爆MON 時用得著.... @_@|||


但係心裡都十分懷疑
到底係咪真係影到呢??


but anyway, 就算影唔到都無辦法!
反正旅行既目的係陪兩個baby 開心
用iphone 影相都好開心 :)

心情又特快地調整過來


CoCo 黐住 Carson



HLC 黐住Cherri 姐姐



出發前Check 左天氣, 呢幾日都有雷暴...


係既場Book 左架大車去酒店, 十分方便


話咁快就黎到Hotel


we are here again ~



開心到不得了


CoCo 同 Carson 真係歡喜冤家~





CoCo 似我, Carson 又似足Aunty Michelle






兩個家姐夾到痺
你地大個係咪會飛甩我地兩個去旅行?


好似D潮妹玩保麗來相機?


等check in ~~


新年裝襯Happy Shoes 黑閃好靚啊~~


換好衫已 3PM
搵地方醫肚先~



點知大年初一好多地方都唔開
酒店個Tea 竟然年初一係唔開!



幾經辛苦搵到間星巴克....


大年初一既Lunch, 我地就悠悠閒 Tea 一 Tea


食飽飽就出發往 Garden by the Bay 呢個新旅遊景點~


呢個大花園好靚靚架~~
相片太多, 下一篇blog 再續~~

Like our Fans Page :)



No comments: