Thursday, January 04, 2007

一舊飯騰雞蠢媽媽

自從有左Baby, D朋友通常問我緊唔緊張,我通常會答:「未識緊張」對於我哩D一舊飯甘樣o既準媽媽(蠢媽媽)真係乜都唔識 不過,隨着肚子越來越大,不但身体覺得有壓力,思想上都有D壓力,仲有三個幾月,我地個Baby 就出世喇,到底一舊飯甘樣o既蠢媽媽為Baby 準備左D咩呢??

底衫仔大量

靚衫大量

鞋仔4對

襪仔幾對

吸鼻鼻

窄汁機

Oh....沒有了,什麼尿片,奶樽,煲,被,床,etc....都沒有,唉.............覺得自己真係一舊飯lor......今日開始騰雞了 產前咩咩咩班又Full 左......我真係冇鬼用........>_<........

不過,好彩今日終於comfirm 左個工人,綜合各方好友意見,最後都請左印印,希望哩位同我爭一日生日o既巨蟹座印印會好好地照顧我們一家三口,為慶祝請到工人,我又買左一大set衫比囡囡

Cherry collection......so sweettttt

夜晚約左Daisy去 Ocean,蠢媽媽今日都買左哩D比自己,今季TC 唔係好掂,而且着得落o既係得哩D............

我地成兩個月冇見喇~~~ 見到我肥騰騰係咪嚇一跳呢

No comments: