Friday, January 12, 2007

BB 的英文名

今朝早830 AM 比BB 踢醒左冇乜野做就上網找一找 Baby 的英文名,
我想要甘樣o既....
HILL
MAGGIE
daddy and mami 都係頭兩個英文字然後加 Double 英文,雖然哩個定規有D無聊 不過我還是找左一堆....
Gillian
Jillian
Cassidy
Rossita
Lillian
Dennis
Bettina
Tammi
Tiffani
Pammi
Annice
Nollie
而不合附定規而我又鐘意的有:
Monica
Harsha
Bernice
Carina
Katie
很多嗎? 大家話邊個好呢?不過其實我地己心中有數呢
最後,我同顏色筆Daddy 都決定了用Cassidy, 亦可以叫Cass ←幾型 (彭羚呀,我喜歡呢~~~)令我想起口大大的女仔(似daddy..hahahhaaaa) ,不過呢,都想等BB出世夾埋個中文名哩個暫定吧~

No comments: