Wednesday, June 01, 2005

不会打字的女人. / 2005年06月01日(水)

講到打字......................平時最鍾意叫人讚o既我.....................都...... 都........唉.............手寫板...就好似我身体一部份甘..............不過今日開 始..............我要Met甩佢(「我要」o個兩個字用keyboard 打的.....).........打字盲丙救星Q9....特此鳴謝浩B比料我..akakkakakakaka
另外.............Bkaaaaaa 打來叫我睇袋.其實除了去行街..........我都好想返HK...cos my DNS 玩玩下冇電..>..<...我怕狗仔會走佬
真無耐

No comments: