Wednesday, April 06, 2016

Young Living 4 月 Promotion (2016)

講下今個月Young Living 香港同Young Living 美國既Promotion 先!
首先講吓今個月香港送嘅贈品


買190 PV 送 : Slique 香口膠
Grapefruit 精油
如買夠300PV 更送多一枝
Slique 精油

簡直係一個包你fit 既組合

首先講下Grapefruit 精油既好處

 

其實因為Grapefruit 精油蘊含 D-檸檬烯
根據維基百科,D-檸檬烯有以下作用!

D-檸檬烯(D-檸檬烯)
又稱苧烯,是單環單萜(單monoterpene),分子量爲136.24,組分爲C10H16,CAS序號爲[5989-27-5]。爲檸檬味液體,不溶于水,易與乙醇混合,通常以d-異構體(d-isomer)形式存在。PH值6.7左右。
1。食物來源:檸檬烯是多種水果(主要爲柑橘類)、蔬菜及香料中存在的天然成分。在柑橘類水果(特別是其果皮)、香料和草藥的精油中含量較高。橙皮精油中檸檬烯含量高達90%~95%(w/w)。食品調料、葡萄酒和一些植物油(大麥油、米糠油、橄榄油、棕榈油)都是該類化合物的豐富來源。
2。吸收、分布、代謝和排泄:人與大鼠經口攝入均可完全吸收,半衰期約爲24小時。檸檬烯及其代謝産物在大鼠全身分布,並表現出對脂肪組織有親和性。攝入後,在血漿中可鑒定出5種代謝産物。
受試者吸入檸檬烯後,吸入量的約1%以原形從呼氣排出,0.003%從尿中排出。在血漿中半衰期較長,從機體排泄較慢。
3.生物學作用:
一個)抗癌作用:許多證據支持檸檬烯在癌症預防和治療中有作用。體內研究發現,在多種腫瘤系統,包括化學致癌物誘發的齧齒類動物的乳腺癌、皮膚癌、肝癌、肺癌和前胃癌模型,于癌症的起始和促進階段檸檬烯均有化學預防作用。
b)其他作用:由于可抑制膽固醇合成的限速酶-----HMG-CoA還原酶活性,從而有可能抑制膽固醇合成。通過膽囊引流給予含97% D-檸檬烯的混合物,可有效溶解術後結石遺留病人的膽固醇結石。

因此, Grapefruit 精油可幫助排毒減肥
配合 Lemon 同Peppermint 精油效果更佳


Slique Gum


其實Slique 成個collection 都係好野黎!
個tea 已經斷貨兩個月!
我都等緊......


今次送既Slique 香口膠
入面有Peppermint Spearmint , 全部都可以減底食欲
中係用乳香樹脂做! 真係矜貴過人!

買300 PV 仲送買支Slique 精油
可以好似下面張相咁
將精油滴落Gum度食!


Slique 成個係列係控制食欲
有左佢地, 減肥無難度啊!

好喇~~~而家講下US 既Promotion


真係正到我今個月要係US order 兩轉 300PV 既ER !
就送晒下面六支油加一樽Digest and Cleanse
Kidscents 系列不嬲係USYL 都熱賣!


今次一次過送三支
分別係 




另外送既係15ML stress away!


仲有貴價既panaway


其實呢樽Digest + cleanse 好野黎


話說我Daddy 胃炎幾十年
要長期食藥
否則會有好多胃氣
同埋去大大好差!

自從用左Digest + cleanse 之後, 唔止胃氣少左好多好多!
大大都日日有!

所以今個月有得送我有慳返喇~~~

以上產品必須有Young Living 會員才可以係美國訂購
關於訂購詳情
請PM 我facebook


或查詢你既介紹人 :)

No comments: