Tuesday, March 22, 2016

同CoCo一齊親手做個洋娃娃

今晚同 CoCo 合作(家姐都有幫小小),整咗個美人魚公仔 heart emoticon
呢個年代, 真係好多小朋友唔玩玩具
但係玩具本身對小朋友腦部發展有著重要角色!


尤其做手工, 不但可以訓練小肌肉,仲可以了解小朋友內心世界.
今晚我地揀左盒美人魚公仔一齊整


見到佢地其實有D小聰明, 識得剪個紙型出黎再舖落塊布, trace 個邊先再剪!!
真係有我做Design , 畫紙樣既天份 heart emoticon



整緊公仔時, CoCo 講左好多次 " 好難啊媽咪, 我唔得啊"
但係後來我捉住佢手, 一齊做, 再同佢講有D 野係要一齊合作做, 就會成功!


佢最鐘意就係畫眼化妝個part ( 用真既化妝品) 


化好妝就要set 頭喇~~


家姐助你一臂之力


攪掂!!!


幫佢戴返條頸鍊先~
CoCo 對可以揸針聯野感到十分緊張又開心!


佢就係CoCo 既新朋友 "Rose " 喇~~


你係邊type 家長?
1. 電子玩具型, iPad 到手, 靜晒,超級專注。
2. 電動玩具, 有燈有聲。
3. 棋類,波子棋, 大富翁,思考玩具
4. 畫畫, 填色
5. 自製玩具
6. 運動型, 球類, 單車

以上各種我都有比我兩個女玩,其實每樣都有好與壞
1. 容易學習新資訊, 但係玩得多壞眼, 而且係另類學習模式, 玩得多會懶左, 唔會動手動腳學, 當佢地用傳統方法學習時, 會失去興趣, 而且電子產品閃動畫面令小朋友專注力下降,嚴重會有睡眠困難
2. 最容易係玩具店買到, 但係最容易玩厭, 岩好細個既BB
3. 好鐘意玩, 通常係集體玩, 唔係成日有咁多人, 但係一有機會就會玩, 增加溝通能力同情緒控制, 即是好似打牌咁, 如你發現你小孩"牌品唔好" 就要趁機教導一下!
4. 如果唔比電子玩具, 呢個係最好既外出用餐打發時間玩意!
5. 好鐘意同D 女做手工, 增進感情之餘會收到好多料, 因為我發現做手工時同佢傾計佢地會講好多野比我聽
6. 呢方面好想可以做好D, 有人話, 玩sport 既小朋友腦係特別精靈, 讀書都叻D!
最後, 我覺得玩既時候學到野係增進親子關係既重要元素,我正努力"必"D時間日日同佢地一齊玩 smile emoticon

No comments: