Wednesday, May 13, 2015

媽媽要學習錫自己~~

剛過完個母親節, 唔知各位媽媽收到最喎心既禮物係咩呢?
我最愛其實係CoCo 幫我按摸, 日日湊住呢隻臭豬仔, 其實佢真係好了解我
我拎兩下頭, 摸下條頸, 佢就會問我 " 媽咪, 你係咪好攰啊? 係咪 stiff neck? 我幫你Massage 啦~"


其實齋聽都夠渦心, 佢真係好盡力幫我揑, 但係始終係個 4 歲人仔,
佢揑又點夠喉呢~~~

呢期我既新蒲點 Livenwell Health Spa

其實佢真係同一般 hotel 個 D SPA 好唔同
有睇開我blog 都知我係骨精( 最愛Dup 骨推油)
最愛做SPA


因為工作忙, 又要照顧小朋友, 唔知點解就算訓到8個鐘個人都好攰
血氣又唔好, 識我都知我30度都著牛仔褸
年紀大左, 血液循環唔好係大忌
所以我都要去養下身.....


唔好嚇親..... 真係肥左好多, 係未減肥前, 希望精神返D, 養好身體

見我好似好嘆咁樣.....


其實第一次做磁叉
痛到不停咁叫!

"哇, 唔得唔得....好痛啊好痛啊~~~"
"就得架喇, 你忍下, 好塞啊你D經絡!" 就算我點叫, 技師都唔會收一收D力....T_T....
" 個度唔係筋黎架, 骨黎架, 好痛好痛~~~~~~"
" 係筋黎架, 硬到好似骨咁, 怪不得你手凍腳凍!" 繼續用力不同叉住捽.......


每次除左通經絡, 仲會用電流按全身, 感覺有D就快抽筋Feel!
呢個電電手套好正, 因為我成日膊痛, 可以幫助消炎!
整左一次已經好爽!


如是者通左幾次, 我竟然開始識出汗!
仲訓得好好多!唔再攰賴賴喇!
第二次叉而經無第一次既救命痛!

Part 3 係呢個脊骨放鬆加全身搖擺強逼你做運動機 XDDD


Fing 完全身出晒水珠.....


上一上磅, 係咁二少左1 磅


我全程除左嗌痛用左D力之外都係瞓係度, 都幾好架喇 XDDD
女人其實要學習男人咁樣, 自私D
識錫下自己先得架 XDDD

Livenwell Health Spa 活泉經絡美療養生館
無痛通淋巴專門店
電話:2395-2988 / 2395-2858
Whatsapp:6598-5900
電郵:info@livenwell.com.hk

No comments: