Thursday, April 02, 2015

名古屋---2015新春日本滑雪之旅, 啟動篇~

一年一度既新春之旅, 由家姐仔點名要去有雪既地方
我地見CoCo 呢兩年都無發哮喘, 所以就揀左名古屋落白川鄉再玩落大阪
一來唔洗日日都咁凍, 又有得玩雪
十分唔錯呢~


旅行buddy Carson


仲有旅行Buddy Cherri


出發喇~~~


每次出遊我定必係香港準備Wi-Fi 機, 一來一到步即時可以上網
(你知啦, 我地呢D上少一陣facebook 同 Whats apps 都身痕)
仲有帶住細路就更家唔可以到步先租
因為你知日本人做野幾快架啦
自從有一次係機場攪張Wi-Fi card 攪左45min 之後, 真係唔得嘥呢D時間呢~


信心之選 Abe Wifi
https://www.facebook.com/abewifi
Phone 23424566 / 96180207 
Email info@abe-co.com 
Website www.abe-co.com

最愛佢地送機上門同上門收機服務
去旅行前已經夠忙
有呢D services 真係岩晒我呢D湊仔婆!


我地第一次黎名古屋
但係呢個祇係我地既出發點
完全無逗留就出發往高山方向去
搾車都要揸三個鐘~~
Dadii , 辛苦晒~

兩個baby 好聽話, 一上車就訓
( 緊係啦, 一早起身, 仲要成程機無訓過!!)


訓飽晒差唔多到喇!!!
CoCo 望出窗外見到白濛濛既雪
好興奮啊~~~


到達我地第一晚留宿既

飛騨亭花扇: 飛騨高山温泉旅館

 因為入到旅館要除鞋

真係好有家的感覺!


趕呀趕!

因為我地要係9 點前到


換好衫去食旅館為我地安排既和式料理


著住浴衣既CoCo同媽媽係咪好靚靚呢~~~~


開會~~~~

係開飯先岩


飲杯~~


CoCo 對Leggings 穿賓添


小朋友第一次住和式旅館


感覺好新鮮,等佢地知道日本人住既屋係點樣


佢地仲有得訓他他咪


開心得佢呢~


好鍾意呢張相~


住溫泉旅館又怎少得浸親子溫泉呢~
太溫馨喇~~~ 一定係兩個女十分寶貴既童年回憶~
明天去玩雪, 早D 訓~~
===========================================================

 Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: