Monday, November 03, 2014

兩口子東京初秋之旅2014 day 3 食食食

來到Day3, 發現我呢次既trip 主要都係食野
而且日日都12 點先出門口
真係得好少時間行街
難怪買得咁少野


天氣好凍, 得 13-19 度,


可以戴冷帽喇~~


其實都有好幾樣野想要
一對靚靚slip on


仲有漁夫褸


不過未行街前, 去左築地醫肚先~


見呢個牛肉飯好多人排


試下先~~~ 不過覺得個汁太甜, 唔係太特別呢~


之後再食魚生飯 ( 後面個啊叔join 我地selfie XDDD )


次次都係食呢間, 水準依舊 :)


佢地請左個識講國語既侍應, sell 我地食貴價海膽


我地本來食開 JPY980 個D
比佢Sell 到叫左 JPY 1580 同 JPY 1880
不過又真係好好味既~

 

今日其實都好傻仔, 入錯Office電話去左千葉縣 
( 唔好信晒D旅遊書既電話, 好多都係Office 電話)
其實想去既LaLa port mall 祇係係 築地隔離....@_@|||
結果徙左 JPY1700 首都高既路費
來回用左個半鐘.... 唉.... 仲要去到LaLa port 係無乜野岩買

|

不過就睇岩左呢對 slip on ( 右邊)


夜晚去左Tokyo SkyTree, 老公話要帶我睇夜景 ( 佢成日覺得係D好高既地方睇夜景好浪漫)


原來Tokyo Skytree 下面個Shopping Mall 好多野行


仲話有個唔知咩咩咩湯~ 溫泉


攪到我同老公好興奮衝上去 5/F


咦........ JPY 600 --- 30min.....


吓....... 原來係小朋友波波池..... 係扮溫泉 XDDD


真係好傻仔囉 ~~~


不過都幾好, 擺底小朋友係呢度玩, 大人可以去行街街!


食飯前去睇下個晴空塔, 好靚啊~~~


結果我都係唔上去, 決定行下街~


呢間係我o係 Dakayama 食開個間"全世界最好味 fruit tart"
境然係呢度開左~~~


不過打算留返聽日去代官山食


shopping shopping shopping ~



Shopping 完就去左 31/F 呢間 蟻月火鍋


係牛腸鍋,


勁濃味勁好味


餐廳仲睇到夜景, 唔洗上晴空塔

so happy


臨走時去攞車見到係 B2 floor 呢間舖頭


有tokyo Skytree 代表公仔買
焦點當然唔係佢!!!

係呢堆Frozen 野啊~~~~


超Happy 啊~~~ 我講緊我D女 XDDD


good nite 明天去代官山同南青山~~~ happy~~~~

No comments: