Thursday, April 24, 2014

你屋企D水點嘛?

以前剛結婚時, 屋企好多野都會求奇
一來後生無咁容易病, 二來個時住既係新樓, 乜都係新
家居野好多都唔會太大問題

直至有小朋友, 真係會緊張好多, 而本來可有可無既濾水器, 變得十分重要


唔病由是可, 一病就會賴呢樣賴個樣, 唔知邊樣整病個小朋友
所以將賴既機會減到最底, 亦將病既機會減到最底


以往用過唔少類型既濾水器, 有裝係sink 盆櫃裡面既, 有水龍頭, 亦有一大座成個焗爐咁大有幾支濾芯既



老實講, 香港既水質素唔算差, 但係有小朋友覺得裝濾水器係必須的!



就算屋苑係新係舊, 水喉水都會有菌同重金屬等等, 就算煲都煲唔走
仲有洗水果, 奶樽, 杯個D....


換左 Cleansui 濾水器 , 安裝容易, 一般男人應該識裝 ( 我唔識 XD, 我老公裝, 佢係一般既男人)



鍾意佢有個電子顯示屏,提你幾時換濾心, 有D濾水器, 
越用越dirty, 唔知幾時先換, 成日估估下, 仲衰過唔用, 新個時有900L


揀Cleansui 因為佢係三菱旗下品牌, 仲係Made in Japan (我係漢奸, hahahahaa )
仲因為全球好多領頭既濾水器品牌都係同佢買
濾芯
佢既濾芯好勁, 測試過,可以將牛奶過濾成透明而仍保持牛奶味道,同時橙汁都係, 
唯獨佢做到中空纖維膜呢個技術,但係過濾同時能夠保留對人體有益的礦物質.
識用緊係用呢D~~~ hahahahaa
 

而且價錢唔貴 : $998(連濾芯) 往後濾芯 $450 一個 我用左5 個月仲有 342 L
睇黎仲用到 2-3 個月 
各電器舖同百貨公司有售 :)
======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

    No comments: