Thursday, March 13, 2014

點解天氣潮濕D敏感症會咁嚴重?


家姐終於都考完試可以出關去玩喇~~
我又回復我努力嘅Blogger生活了,
今日雖然濕度十分高,
不減家姐最祈待既 "考完試迪士尼瘋狂一日遊~"



天氣太過潮濕, 朦朦朧朧個人都好攰好唔舒服, 


睇見呢個天氣, 就諗起早前應承大家會介紹既抽濕機

講起敏感症(好似濕疹氣管敏感鼻敏感個D), 好多人都會知道係關於家居環境事
包括有害化學物質
塵蹣同埋個人免疫系統出現問題, 但係就好少人知道同濕度有關
因為潮濕既天氣,細菌會更容易增長, 而且, 濕度持續高, 更家會令霉菌滋長!
而霉菌係引起氣管同鼻敏感既大元兇!

所以唔好以為淨係塵蹣先會令你小朋友咳極都唔斷尾啊!

係呢個濕到玻璃都起水珠既時候,家居必須要有既抽濕機
但係我呢個十分敏感既人,幾乎係一年四季都需要抽濕機


因為我間房冬天沖完涼後,水蒸氣就會走晒入房間裡面
攪到我張床辱吸晒D濕氣, 成日都訓得唔好!

因為以前部抽濕機好嘈, 唔可以係夜晚開, 所以
朝朝起身都會有呢個濛矓玻離景



用左呢部 Stadler Form 出既 Albert, 十分滿意
一定要同大家介紹下!



可能好多人對 Stadler Form 呢個電器牌子都會有D陌生

呢個係瑞士牌子, 成立於1998  ,所有家電都係由名設計師設計,羸左好多國際設計大獎。
無論造型同用色都較大膽,好岩D鐘意潮同型既人, 尤其花心思裝修屋企, 真係唔想比一件老土look 既電器破壞 ,
Stadler Form 產品,亦好似係你屋企嘅一件裝飾品


點解部抽濕機會叫Albert 而唔係叫
Dehumidifiers ?
因為呢個品牌每件產品, 都係用既設計人名命名,
例如 有 :Anna/ Anna little暖風機、Fred放濕機、Q Fan風扇、Henry空氣清新機等等

等我介紹我個Friend Albert 大家識啦~
1.佢外型靚仔~  
有2 個size, Albert 同Albert little,我個部係大size (350 (W) × 252 (D) × 655 (H)mm),容量會較大,曾經於2013 年勇奪Red Dot德國紅點設計大獎」(Red Dot Design Award)。「Red Dot德國紅點設計大獎」係全球最大的設計競賽,係國際性設計大獎之一  , 外型黑白為主,設計簡約有型,有LED 時間顯示屏、調較時間轉盤,配以「四輪式腳輪」,可以抽完個房再推出廳,而且個轆係睇唔到嘅~



2. 靜音
- 操作時聲量:33分貝 - 44分貝
- 比市面上抽濕機寧靜,對有小朋友嘅家庭特別好,唔會嘈住小朋友學習同訓交
, 仲有night mode , 岩晒我夜晚房係房用



3. LED螢幕顯示
- 方便您進行各種設定,包括時間、濕度、風速及夜間模式等
- LED螢幕夠cyber high tech,又睇得清楚d


4. 24 小時時間掣設計
-可選擇岩適合嘅抽濕時間開關,配合番你嘅生活習慣
- 減低耗電量,較環保及節能, 仲有自動關機功能




我真係好喜歡Albert 呢~~ 用左Albert 之後, 真係訓得好左, 夜晚D被唔再濕濕凍凍喇!
 
Albert 智能抽濕機 HK$3,880
Albert little智能抽濕機 HK$2,780


*想知多d 可以去Stadler Form Hong Kong Facebook Fans page查詢。

https://www.facebook.com/stadlerformhk

No comments: