Thursday, November 14, 2013

港媽愛自拍

我諗好多人都認同自拍係比起人地幫你拍靚好多, 當然有個叻叻影相 Partner 除外( 咁一定唔係我囉!!!)
因為自己最了解自己既優點與
同埋咩角度係影得最瘦最靚 XD


我都係一個好愛之拍既人, 而我最常用既, 就係我個iPhone 個自拍鏡頭
但係iPhone 個自拍鏡像數真係好底, 我絕對需要一部有Quality 而方便自拍既相機


經我試用一個多月,
呢部自拍神器, 就係我既自拍新寵喇~~~( 做乜影相時揮晒手?一陣話你知)


呢幾張相係我老公用iPhone 影底我自拍個傻樣
而下面呢幾張, 就係最新既 ZR1200 進階版自拍神器 影出黎


點解佢叫自拍神器? 我諗愛自拍己妳可能已聽過Casio既自拍神器有幾勁, 佢有12級美顏模式
撫平皺紋, 去暗瘡印, 隻眼blink blink D
而我呢D相, 祇係用左第5 級, 已經有如此白滑feel


你會問, 下~~~~ 咁咪自欺欺人囉?
o我~~~ 咁你平時用美圖秀秀就唔係自欺欺人咩?


而比起那些執相Apps, 用自拍神器影出黎起碼都祇係皮膚靚而自然, 並唔係整左容咁
最緊要, 係張相係 high quality, Keep 得印得, 唔係淨係post Facebook 架~~


影野食都好good 架~~~~


另外, 點解我咁鐘意自拍呢?


本來呢Part 唔想講, 但係又真係我自拍好大原因
其實.... 我係我老公既super fans, 心底深深處係勁鐘意佢, 但係都好唔想人地知我好鐘意佢
因為我媽咪成日講話要搵個愛你多過你愛佢既老公,


但係我諗我輸了.... 不過為左努力地掩飾
我合照時又忍唔住痴到佢實一實, 就唔好意思搵路人幫我影.....
咁咪唯有自拍囉 XD

呢日同左班好朋友出去食飯,自拍神器又成為了我地既玩具~~


影呀影, 影啊影, 仲無意中影到D白痴Video XD


hahahaha XD , by the way, 呢個十分重要, 佢個Video 都有美顏function :)


雖然呢部祇係傻瓜級既DC
但係佢係暗環境既唔閃燈相令我好驚喜


閃左更驚喜~~~


影出黎D相靚, 睇左會好開心架~~~


10 月同老公既韓國拍拖18周年之旅, 我都係帶左呢部自拍神器


攞住呢部機會勁喪自拍, 而且唔係淨係影個樣, 仲係影到街景


而因為佢有wide 鏡, 會影得個人修長D


顏色方面亦好自然柔和


18 周年, 老公無買禮物比我, 祇送我一張自拍啜嘴相, 但係呢張相, 已夠我開心一年半載
( 如果能與你偶像影啜嘴相, 然後擺上facebook, show off 下 : 我同城城Kiss 啊~~~ 淨係諗下都開心 XD 我真係好無聊 )


原來港女並唔係愛物質, 係鐘意人地錫佢姐~~~~


港媽對相機亦有另一個要求, 就係影小朋友要夠快


經 CoCo 測試, Pass


而且仲有多種Toy Cam effect 玩


最緊要....


愛自拍既唔止我,仲有CoCo 豬, 佢已經識得揮手自拍模式


不過傻豬豬既佢有時揮完唔記得宿手 XD
仲有個好好玩既 TIME LAPSE MOVIE , 有機會試比大家睇 :)

No comments: