Monday, October 07, 2013

X by Trollbeads 破財被水記

 
我覺得Mami Fashion Blogger 呢個名涵真係好岩我呢個愛買野既人
但係我發現, 再咁下去, 做Fashion Blogger 分分鐘令我負資產.....

小飾物, 最令人泥足深陷.....
而一D"陰D陰D" 唔覺唔覺, 買下又一粒, 買下又一粒既小飾物, 最攞命
為免破財賴野, 勸你睇到呢度好走喇!!

事關我呢日出席完呢個event, 主辦單位送比我既野, 竟然係唔夠我買既多!!
即刻有被人"水" 左既感覺! 算吧, 無人逼我買, 而我買完係開心的 XD


Trollbeads PR 找我時, 唔客氣地話佢聽我無聽過呢個brand
睇左佢地個web-site,佢地其中一條line 同市面賣玻璃珠首飾品牌好似
但係, Trollbeads 係首創玻璃珠首飾呢回事竟然係無乜人知..... ( 所以你話Marketing 幾緊要呢)


原本亦興趣不太大, 因家中太多玻璃珠首飾,
而且已經戴厭左 ( wakakakakaa, 老公聽見會好傷心 XD )



直到PR 再問我時, 佢send 左段片比我睇,
呢個就係我去呢日 X by Trollbeads events 既原因


就係呢段片!



對於呢個X concept 真係好有興趣, 用一個咁間單既 join 黎組合一條頸鍊
又聰明又特別! 而且, 個X Join 要做得好精準, 確保每個 join 都可以扣得入!!
好喜歡啊!! 就係因為呢段片, 我應邀了!



另一個更開心既原因, 係妹妹可以陪我出席 :)



at Cafe HABITU


人小小但係好有氣紛, 仲佈置得好靚

 
活動請來靚仔司儀 陳智燊 Jason 仲有stylist Kenneth Wong ( https://www.facebook.com/kennethwongfashionstylist )同埋 Model Kato 來示範
最新發報既 X by Trollbeads


style 1 OL look



Style 2 放工拍拖look


style 3 放工後去蒲look


最愛呢個去蒲look,但係我卻係唔蒲既人 , hahahahaha



睇完Stylist 既專業mix and match, 來個自己創作既手鍊


攞左幾盆野出黎之時, 我便感覺到自己出事了。。。。。。0_0|||



但係, 主辦單位祇包我一條手鍊同兩個link & chram....



個個charm 都有story, 個個charm 都有意思


好痛苦囉.....真係 @_@||||


最後點?


兩姊妹齊齊選擇困難, 揀到全部人走都未揀完......好慘....囉.....



( Emma 戴起呢條鍊真係好靚呢~~)



決定收拾行裝, 走人.....


上shop 慢慢揀  ( 唉, 呢part 緊係自費啦!!)


唉.....最後咪攪成咁囉......


都話覺得比人水左架啦!


不過講真, 唔靚既 product 都唔會水到我!


佢係少有行rock style 既首飾


而且material 好特別, 用黑像膠, 唔重之餘質感好好!

而我最鍾情就係佢既青銅係列,好似玫瑰金色咁, 
但係價錢仲平過純銀, 而且岩晒喜歡金色既我 :)

注意, 呢條鍊由
650元起 , 
 個D黑橡膠 祇係 $15 蚊粒
但係你知啦, 通常就係呢D心態, 
 
揀下揀下, 就會諗 : 無理由成條黑色家嘛!揀下揀下, 就會諗 : 無理由得一個 charm 咁彈調家嘛!
 又再揀下揀下, 就會諗 : 駁長D, 做埋頸鍊都好喎, 兩用, 拆短D又可以做手鍊!
好喇, 砌好條頸鍊 : 咦~~ 得兩個charm 做頸鍊唔夠豐富喎.....

就係咁.......下, 揀下揀下, 買下買下......... 
結果我咪咁囉~~hahahahaa, 但係真係好鐘意,覺得好好襯, 
尤其我冬天最愛著皮褸同埋黑色衫 :)
 
 
 

 

你知啦, 做媽媽壓力好大,一個月買個 charm 4百幾蚊, 氹下自己都唔係好過份姐~~~~
係咪咁話先~~~ XD

拿, 我提左你地免破財就咪睇呢篇blog, 唔好賴我毒你買野啊 , hahahahahaa~~~

http://www.trollbeads.com/
 

Trollbeads專門店: 美麗華商場 ( 尖沙咀)
香港九龍尖沙咀彌敦道132號, 美麗華商場地下 G25舖
電話: 852-3107 1886
 

2 comments:

Chiu Athena said...

你襯得好靚呀﹗不過呢啲反而毒唔到我,因為我唔識襯,通常揀來揀去之後咩都買唔到...

CoCoSiSiMag said...

係啊~~~ 呢個係列係rock D, 你咁斯文look 係有D難襯既~~~ :P