Monday, July 15, 2013

12 年後, 講返12 年前---- Monster Uni

呢排 Facebook 日日比毛毛同大眼仔洗板
個個都講Monster Uni.
我唔係笑佢地洗版
因為都知道大家等左12 年, 真係好好好祈待
而且, 12 年前, 有錢入戲院睇Monster Inc. 個班
家下都好似我咁廿幾歲架喇~~( hahahahahahaa )
都知你地好愛呢D集體會憶架喇~~~~^0^

Monster Uni 可謂今年我最祈待既 Disney Pixra 大製作

係舊年冬天, 條Trailer 已經出左時, 已等緊

今日睇緊個時心情祈待, 因為呢套戲係講返佢地以前,



所以亦會估下劇情, 當然最後係估佢唔到啦~


除了預期中既笑料百出之外


呢套戲就好似令我更了解毛毛同大眼仔 :)


仲有故事帶出既正面Message , 真係好岩攞黎教小朋友 :)


有時我地係生命裡, 難免遇上蝦蝦霸霸既人
佢地搵埋一堆衰人, 蝦你,笑你, 但係
祇要你繼續努力, 做好自己, 最後都會成功

little monsters 睇完勁開心大聲 Roar~~~~~~~~
因為大眼仔個team 贏左啦~~~~


 
https://www.facebook.com/PixarMonstersUniversity

呢個暑假, 你點可以未睇過 Monster Uni 啊~~~

No comments: