Sunday, January 13, 2013

還Blog 齋之---- EGF FGF

Putto Mother 出左一段時間
我都未有時間好好地持之以恆
試用呢隻細胞修復同埋收緊精華素


當我帶左佢地返屋企, 打算點都要搵D方法試下佢既威力


睇見包裝上強調 EGF FGF 同 E.G.


一上網 search EGF FGF 就彈左十幾個日本網站出黎
原來EGF FGF 係近年十分流行兼係日本熱賣既貴價美容產品原料!

好多網站都擺左D燒傷後用 EGF FGF  將皮膚細胞修復既相

原來 EGF 係幫助細胞還原既皮生長因子

個D相因為太核突, 唔想擺係度嚇人
我就攞以下相黎舉例

有無"met" 過阿婆對手D皮?
mei 起左, 係唔會即刻還原
因為皮膚組織已隨年紀增長而破壞



以下呢對老人既右手, 係用EGF FGF 十日後比較



睇完之後我就即刻要試落面睇睇!

呢張係臨訓未搽前 ( 我刻意無搽任可野, 淨係搽呢支 Putto Mother After Repair Serum)


呢張係訓醒清晨第一下照鏡 ( 面都未洗)
勁保濕, 而且皮膚收緊
滑到反晒光!!!
( 兩張相都用 iphone 影, 完全無執過)

其實呢張相已經係個多月前影!!
記得當時我仲係 facebook 同大家力推
覺得效果超神奇!!
二百幾蚊真係要買黎試試!!!


可能你會覺得..... 明明係攞黎收肚皮
無端端攞黎搽面好怪囉!!

但係睇完成篇EGF FGF 既相關科學研究文章,
你就唔會驚呀我會將佢搽上面!
( 下一篇分享下 FGF 時會再講)

另外, 由於我平時好容易生暗瘡
暗瘡都唔煩, D 印先煩, 我呢個年紀D印真係好難退!!

但係搽左 Putto Mother After Repair Serum
D 印兩日就會好似以下呢張相咁


成塊皮甩出黎!!
個印好快變返粉紅色
唔再係灰暗啡色!
咁覺真係好爽!!
 
真係高度推薦!!
快D買黎試下!!
第一晚用, 第二朝已經有效果睇!
無呃你!

No comments: