Thursday, November 01, 2012

從想像到現實 Trip , California Adventures Part 2

黎到 Disney California Adventures tour 最後半日
其實都好唔捨得!

呢個PARK 當年都同HLC 黎過, 當時佢好似而家CoCo 咁大~
佢初次同公主影相就係o係呢度喇~~

可以係以下Link 回顧下~



唔講唔知,呢個Park July 17, 1955 年開幕, !!
已經有57年歷史!!

仲keep 得咁好!! 真係very magical 啊!!


其實當年去到呢個Park, 都有似曾相識既感覺!


真係好似好似香港既迪士你樂園!


連個藍天都好似( 呢樣好神奇, 香港好難搵藍天, 但係樂園裡面成日都有藍天!)


呢個係第一個迪士尼Park
有好多人唔知, 或者無留意到,
所有迪士尼樂園既城堡塔尖, 都會少左一面旗!


其實因為迪士尼先生講過 :For as long as there is imagination in the world, Disneyland is never complete.

呢句說話真係十分有力! 

當人離世, spirit 還能存多久?
死左幾十年,佢既精神不但繼續留存係佢既遺業
仲不停影響同帶領全世界!
佢真係好叻!

入到黎先食個Lunch


我多麼希望呢間餐廳有部夾公仔機可以夾三眼仔 :)


Pizza, Salad, 唔知係咪玩完過山車太激有D反胃...
都無乜胃口~~




同DisneyWorld Ecpot 個個好唔同


呢個真係潛落水度! 感受到坐潛艇既感覺!


如果帶HLC 去, 話佢知係真既Nemo, 佢一定會信呢~


玩左好幾個Attraction


最後入黎 ToonTown 行個轉


呢個 Roger Rabbit's Car Toon Spin 係有一套戲!!!


當時我祇係個小學生
超級迷上呢套戲!
講D卡通人物係生活係真實世界裡面 , 佢地職業係拍戲!
我家中有呢套戲既帶~~睇左100 次都有!
令我印像深刻既係佢卡通撈埋真人一齊拍!

以下Link 睇 youtube


你記得嗎? 我地有無集體回憶?


細個時成日都夢想自己可以入去卡通片世界
同卡通人物做朋友!
我諗CoCo 同 HLC 都會咁諗 , hahahaha
(咁當時香港無迪士尼, 邊有佢地咁好彩可以同卡通人物見面呢~)


就算我而家已為人母, 失憶非常
都仲好記得我既童年時!
呢個開心既童年令我好愛屋企人
一個充滿愛既人, 就更懂得去愛人!

晚飯後( 呢餐晚飯我攰到同眼訓到元神出竅....好幾次阿Ann 同Ah Q 同我講野我係唔知自己答緊乜.... ~.~||| )

呢個精彩既 World of Color 喚醒了我 :)


真係好靚好好睇~

其實我地每日都享受緊迪士尼先生要將想像變做現實既精神
好希望一切可以成為我老了, HLC 長大了既集體回憶
第時同D孫去迪士你玩, 可以話比佢地知, 當年婆婆公公都成日同你媽咪黎架~
就係呢個圍欄個度同Buzz Light Year 影過相喇~~




No comments: