Thursday, August 09, 2012

日本奶粉真係會食蠢B??

From Apple Daily
1344494426485-uploadscreenshot-dot-com-2012-08-9-14-41.png

《問題奶粉》
【本報訊】嬰兒奶粉又「出事」,全城家長陷入恐慌。食物安全中 心抽驗市面嬰兒配方奶粉,發現六個樣本碘含量低於標準,其中「和光堂」及「森永」初生嬰兒奶粉,按照建議餵哺量,嬰兒攝取碘份量不足世衞建議的三分之一, 會影響腦部發育,需停售及回收。醫生表示,碘不足令嬰兒發展遲緩,智力偏低。當局將開放10間母嬰健康院為嬰兒免費驗血。記者:嚴敏慧、陳沛冰
食安中心今年5月起,陸續抽驗市面出售的嬰兒配方奶粉,檢測食品法典委員會認為必要的33種營養素含量。結果發現,首批抽驗14個較多嬰兒飲用的奶粉樣本 中,有6個樣本包括「美素佳兒金裝嬰兒配方奶粉1」、「明治初生嬰兒奶粉」等,每100千卡碘含量介乎1.2至9.6微克,低於食品法典委員會10至60 微克的要求。
根據奶粉罐上建議餵奶量計算,以「和光堂初生嬰兒奶粉」及「森永初生嬰兒奶粉」餵哺嬰兒,其攝入量更少於世衞建議的三分之一。食安中 心顧問醫生何玉賢表示,世衞建議嬰兒每日每公斤體重,攝取少於5微克便會影響健康,當中「和光堂」碘含量僅2.3至3.8微克,「森永」則為3.4至 6.7微克。
此外,和光堂等多款奶粉,其他營養素包括維生素 K等,亦低於法典委員會標準,但食安中心指不會影響嬰兒健康。





ScreenShot2012-08-09at2.40.06PM-2012-08-9-14-41.png


ScreenShot2012-08-09at2.40.18PM-2012-08-9-14-41.png
ScreenShot2012-08-09at2.40.01PM-2012-08-9-14-41.png

10間指定健康院驗血

食物及衞生局局長高永文表示,嬰兒攝入碘不足,會影響甲狀腺功能,不排除影響腦部發育,今次事件中以初生至六個月純食奶粉的嬰兒最為高危。估計最少有 1,000名嬰兒飲用這兩款奶粉,他建議家長應立即轉餵母乳或其他奶粉。當局已安排10間指定母嬰健康院在周五晚起,為嬰兒抽血檢查甲狀腺素;衞生署亦設 立查詢熱線。入口商已同意停售及回收兩款奶粉。

奶粉非攝碘唯一途徑

瑪嘉烈醫院病理學顧問醫生麥永禮補充,碘是甲狀腺荷爾蒙的原材料,嬰兒攝取碘量不足會出現問題;但強調奶粉並非嬰兒攝取碘的唯一來源,因本港食水亦含碘, 嬰兒出生前亦會從母體攝取碘。他又預計,為嬰兒檢測甲狀腺素,在統計學上一定會有2至3%個案屬不正常,需安排兒科專科醫生跟進。
香港大學兒童及青少年科學系副教授張璧濤表示,現時仍未有醫學研究證實,嬰兒後天攝取碘不足,對其成長有影響。他希望透過今次檢查,能進行相關研究尋找答案。
食 安中心正加緊抽取所有市面嬰兒奶粉樣本進行碘含量檢測,第一批樣本包括其他日本品牌嬰兒奶粉,將於本周稍後完成,其他嬰兒奶粉的檢測則於本月內結束。至於 所有33種營養素含量,所有嬰兒奶粉檢測初步預計本年底可完成,6至36個月幼兒配方奶粉的檢測工作,則預料明年上半年完成。

提供檢查的10間母嬰健康院

香港區:西灣河母嬰健康院、西營盤母嬰健康院

九龍區:藍田母嬰健康院、西九龍母嬰健康院、伍若瑜母嬰健康院

新界東區:粉嶺母嬰健康院、瀝源母嬰健康院、將軍澳寶寧路母嬰健康院

新界西區:葛量洪夫人母嬰健康院、天水圍母嬰健康院

註:家長可於今日為一至八個月大,曾飲用有問題奶粉的嬰兒,到上述健康院登記預約檢查
檢查時間:
明天起周一至周五下午6時至下午10時
周六中午12時至晚上9時
周日上午9時至下午9時
衞生署熱線電話:21251111
資料來源:衞生署

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

睇完報紙講返我既見解!

HLC 自細食日本奶粉, 但係亦因佢先天甲狀腺有問題(一出世而有問題)佢不嬲都有補充足夠甲狀腺素,一直都有抽血check 住佢甲狀腺水平!所以日本奶粉會唔會令佢甲狀腺有問睇真係唔知!

但係我對缺乏甲狀腺素有好大研究(因為HLC 同 COCO 都有先天甲狀腺素缺乏)
一般唔夠甲狀腺素係可以係生活上觀察出黎

-皮膚乾燥
-食欲不振
-大便乾硬
-容易攰,無精神, 經常唔想玩
-長唔高
-食好少但偏肥胖
-記憶力差

然後對於昨晚新聞訪問某某話 " 就算驗出黎係甲狀腺素不足亦未必關奶粉事,可能係先天性不足" 呢句垃圾廢話, 我一定要講D說話!!

如果係先天性不足 ( 即好似HLC 同CoCo 咁,HLC 3 歲後已完全回覆正常,感謝主!) 就會一出世就知! 因為自1979 年, 香港既出生嬰兒就會硬性規定要驗甲狀腺素, 如果BB無問題既,係唔會知佢驗左, 有問題醫院先會同你講!!!

咁點會出現"可能係先天性不足" 除非個阿媽咁變態明知佢一出世唔夠都唔理姐!!! 如果而家 Check 出黎係唔夠! 一定係關隻奶粉事啦!!
咪當D市民係白痴啦!!

又講返轉頭, 為人父母, 我曾經亦為追潮流而食日本奶粉, 作為BB 主要食糧, 真係要好好認真去諗清楚比BB 食邊隻! 估唔到少一種原素會對BB 影響咁大.....

BB 頭 3 年腦部發育係三陪, 要好好把握!
===================================================
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~


No comments: