Sunday, November 01, 2009

失眠…..

其實自沙田店開左, 我都經常失眠..

你可以話我對自己要求好高…..

我諗呢種性格, 係遺傳自我爸爸…

3點幾, 真係無綸點碌都訓唔著

噠落床….超級多野諗, 好多都好無胃..

例如:啊女大個出國讀完書唔肯返香港點算呢…..

不過我訓唔著主要原因, 應該係身體差..

從來未出過濕疹既我

竟然發到成身都係, 3星期前其實已有小小

開始以為係新舖裝修太dirty 攪到隻手敏感..

睇左西醫皮膚科, 完全唔work….可能我平時食慣左抗敏藥..食到馴晒.

結果, 前日再去睇中醫,食完中藥真係好好多…

不過, 係睇中醫之前…我已經”R” 到自己個身變成甘 (以下照片, 會令人情緒不安)

IMG_5239

本來我身體D 皮膚都幾白滑…(因為D 肥妹呢, 鍾意收埋D肉, 唔見光)

前幾日, 我準備沖涼時....R 啊 R 啊 R 啊…

嘩…..R 到流血….跟住自己自言自語講 “死喇…流血喇, 要停喇~~” 講個刻, 仲R緊…

真係覺得自己十分變態…… 好唔開心啊….

HLC 有時見我R, 佢就話我 “ 唔好scratch啊, 要SEE DOCTOR 架…… 你好痕係咪啊?”幾想答佢係…… 不過我唔敢, 因為平時我就係甘恐嚇佢唔好R自己D蚊難…-_-“”(比個女話, 有D 慚愧……)

不過不幸中之大幸….塊面同腳都無事….又好彩轉左季, 可以著長袖, 如果要我SHOW 對甘既手出黎….我寧願留係INDOOR 涼冷氣…..-_-“”唔出街…

希望快D 好返啦~~

No comments: