Friday, October 02, 2009

近…..

skip 左好幾篇blog….

最近實在好忙….

沙田新舖暫定 10 月10 日開張.

希望一切順利

其實要多謝大家既留言

雖然我一直無覆, 不過, 你地講既野, 我全部都有睇..

呢兩個星期, 我就好似條拉到就黎斷既丈根甘…

希望好日子快d 來臨…..

尋日HLC 係家中發生意外..

真係樂極生悲, 佢因為同我玩得太開心, 轉頭就走, 失足撞落櫃角..

HLC痛到狂哭…媽媽又攬住你喊,

見你一口血, 我真係手忙腳亂…

後來見到係牙有血, 同埋係下唇撞到D牙流血

那終心痛感覺直頂喉嚨…

不幸中之大幸, 係你面仔祇係撞瘀, 無裂開, 如果要縫針, 留下疤痕, 媽媽會恨自己一世…

IMG_4546

為甚麼你還笑得出……???

IMG_4553

HLC 一直用條”脷”頂D 牙…, 一定係好痛喇….

IMG_4556

本來停左無喊既HLC, 見到塊鏡..又喊過, 你一定覺得自己唔靚靚, 所以你又喊啦~~

希望你聽日會無甘痛啦~~

No comments: