Wednesday, July 11, 2007

比D泥美女顏大大小姐

heilam o既第一套比D妮,係型到爆o既迷彩,唔明點解哩件2T(2歲)點解佢會岩lor...hahahahaaaa

睇完張相,我就會同大家講,我個囡真係好似我呀..............................................................................個肚皮, 除左D肚紋,我個肚o既形態同Heilam 九成似 <---------------苦笑我真係非常之唔夠時間用,日日都冇停過連星期日都返公司,返到屋企就8-12 熹琳豬時間,我諗我要返HK 抖一抖叉下電先得...Suki 放假返來了,日本Trip 就因為唐二小姐本passport過左期仲申請中搞到仲末comfirm, 我過到去都係大包細包手提袋 baby stuff 架喇.......................我o既heilam款肚皮着乜都唔cute 啦,越諗越想再大肚,甘就唔洗減住先,家陣同有左三個月根本冇分別 唉............如果唔係開刀我三年抱兩係最理想的

No comments: