Thursday, March 15, 2007

無事忙 の 月記

係時候向大家報告一下近況,最近我個blog都好似變左月記,雖然我並沒有更新,但係我知你地好關心我,就睇每日五百幾個hit就知你地對我不離不棄,其實聰明o既你,亦可以o係一D我o既朋友o既Blog 找我o既蹤影.............

過年緊係周圍去拜年and派利是啦,顏豬豬下年就有得豆利是喇, 好後悔地你上來拜年時唔記得影大合照tim.....不過有同小毛影都好開心,小毛指住我o個大肚DUM :「B B 呀~~~」然後輕輕拍了大肚DUM 兩下, 毛毛叫停小毛 「哩個BB唔同公公o個個架~~唔可以拍架!!」 小毛用好懷疑o既眼神望住我,心想:「Maggie 姐姐個BB同公公o個個有咩唔同呢?點公公o個個可以拍,佢o個個唔可以拍呢」

好耐都冇拆過B喇~~~我好鐘意佢呢~~~

新年時老公都同左我去嘉年華,不過,我地淨係玩左攤位游戲 and 摩天輪,仲要全程同D嘈到爆o既二幾歲人扮low B 口吻的小姐一齊坐,嘈足15分鐘 嘈到顏豬豬都忍唔住踢踢腳叫我快D走好在老公都贏左D公仔比我

哩個就係顏大小姐o既新座駕, 最後都係決定買 Combi,其實有Car seat plus stroller 哩個價錢 very OK ga la....我地簡左紅MIX灰色,下一胎係BOY都可以照用返

顏豬豬大小姐o既 Stuff 基本上都準備好了,即是話,我離我失寵o既日子不遠了..... 祇要顏豬豬大小姐一出世,我哩個皇后就會鋪滿蜘蛛網喇..................好朋友都送上好多禮物迎接顏豬豬.......Ber Ber 送o既 一大大大堆 Tommee tippee 玩具食mum mum 口水堅奶煲全套

好鐘意佢肥嘟嘟o既Body 同埋係 closer to nature 同媽咪 Nipple 好似,啱哂我打算breast-fed

仲有亞茄姐姐送比 B B o既Combi 洗白白套裝

哩個盆係比 顏豬豬洗Pat Pat ga

仲有好多禮物未影好相要逐一鳴謝呢踏入三月,我開始有D緊張,因為由原本決定4月中順產到而家因 顏大小姐係 big baby 要開刀早兩星期出來喇~~~(離我失寵的日子又拉近了)鳴謝 星曜軒 的 楊曜銘師博為顏妹妹擇日唷~~~

3月1日...........B B 已六磅多了.........肚肚未有紋...........

我身型都開始腫喇.........

Abe's birthday

3 月 12 日朝早去了做產檢, B B 今日已經 接近 8 磅 顏 Daddy 對自已擁有一名肥嘟嘟的囡囡顯得非常雀躍,不過近日坐底起身或起床去Su Su 時,我o既恥骨痛到好似就黎裂開甘.........好辛苦呢.............做完檢查去了Mos Burger,第一次食Mos Burger(我地好OUT), 撞見一位「超底能,勁搞笑」二十幾歲小姐,我同老公都笑到停唔到口

因為老公要趕住o係顏豬豬出世前安排好晒Dエ作倍我坐月,我o既14號禮物.............. 我老公變了,用錢不能代替你,但在你冇辦法抽到時間倍我時,都可以接受gei.....................等我儲起佢7月去日本買Baby StUff

所以老公不在H.K.的 14 號我一早為自已安排好節目,首先係睇見C-Lok Baby Cute 到爆o既PoLo one piece 忍唔住多人都要相約Abe 去H & M (Hill and Maggie ) 掃貨........D大人衫真係麻麻地,可能因為太似特價埸,太多靚o野比人掃光,不過D baby Stuff 真係好靚好底好GOOD arr 手エ就...............你預要自已返屋企剪下線頭甘 lor.......甘平唔好甘多要求喇~~~

哩件係上星期同亞茄o係Zara 買架,佢話勁似我TC 係牛仔裙可以同阿囡母女裝,不過Zara 比起 H & M 貴呢~~

夜晚就同左超勁BOOM耐冇見o既Hermie and BBKA 去了Jade 食飯,就來又多一名幸福少奶奶喇..heheeee

由我 36 weeks pregnant 我冇揸車喇..........不過唔 揸車真係very 不方便呀.....

No comments: