Friday, December 08, 2006

CWB shopping with Abe

YoYo~~今日放エ同Abe 出左CWB,勁塞車,去完MK又唔係好記得點行紅隧,好彩最後都安全到達,自從我玩吉吉之後,而家呢.........真係勁多人玩,好開心我變了潮流指標,不如大家都貼D作品出來分享下啦,淨係吉菇菇好悶架麻

都冇セ點行到街就勁肚餓,去SOGO幫花打pick up 佢D西裝(好彩有阿Lok,買甘多野勁重)就去和民E肚喇,今晚笑到我同abe 流眼水................

我個Friend 都大左肚,不過幾年都生唔出

因為老公明天先返,我又做了電燈膽,仲要係阿lok 請我食飯tim,不過我哩D面皮好似地皮甘厚,唔會唔好意思gei...hehe

今晚真係好happy,連侍應生睇見我地都偷笑 大家覺得好笑o麻?自此我出街有私家筷子了

No comments: