Saturday, August 06, 2005

屈金香 / 2005年08月06日(土)

唔知點解,好多女仔都鍾意"屈金香",連我其中兩個好朋友迪詩小姐和小天使....也好喜歡...
以前,我常常笑佢地鍾意屈男仔D 金..............而我上星期去「黑衣島」時,一不留神,竟然比佢天使外表,但惡毒內心屈左一金...................我 想..............這玩意家族真大,有一棵不尋常又越發越大的Family Tree....................是敗家之選...................求神拜佛我早日解毒(有人話,想自己病好,就要將D 病傳染比人....即係話.................想解毒...就要將D毒放比大家..kakakakaaa)
雖說敗家,不過比起森林家族...........佢都衹不過係一棵樹姐

No comments: