Sunday, July 17, 2005

4粒金沙日本豬旅(二) / 2005年07月17日(日)

我隻腳攰到 今日本來鐵定10AM起身,然後.............還是..........1130......好累,而且........好好睡
路線係→新宿→JR→惠比壽→行→代官山→行→涉谷 帶左亻巨地去食超好味鳥冬,呵夷絲 去到惠比壽,進法去Q,我其中一個好喜愛的牌子,做緊大減價呀!!!本來係應該好開心...可惜得返D籮底橙................超冇mood.....
一路上,我地都大有砍獲,不過因為熱爆,隻腳又超累,後來去左我稱之為全世界最好味Fruit Tat 店度食tea.........
今天的戰利品!!!....一日就搞成甘,老公,你睇到唔好暈呀..kakakakaaa
自從上個星期穿返耳之後,我就狂買耳環,情況失控..............令人擔心............... 今日買左8對...............仲激買TC....YEAHHHH.............
最後一站,本來係行去涉谷...............不過,因為4金脚指爆列.........屈服於¥660........的士之下.....................-__-""

No comments: