Monday, March 14, 2005

上海之旅(3) / 2005年03月14日(月)

第三日,今日係我同阿B的9年零5個月記念日,我地去左「城皇廟」(第二次去),不過唔係拜神,係去食小籠包,雖然唔係peak hour,但係排隊同等位的人很多呢.......等位時發生有少少不愉快小插曲,不過算了,唔影嚮我地14號靚靚心情..kekee ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 食完超好味些粉小籠包(其實上海周圍都好多超好味小籠包)o係好有特色o既城皇廟商店街逛逛,買左一D好食o既,另外去了賣筷子專門店 好靚呀,而且唔平,不過因為諗唔送咩比媽咪同奶奶,所以就買左筷子了..... ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 然很下午約左王小姐行街,去左「梅龍填廣場」有D野....價錢唔係好貴,但係,見到係上海牌子,$1000蚊件褸.....我就覺得貴了...-_-" 夜晚同王小姐去左食地道私房菜,好正呀!!!我諗,一般遊客,係好少機會試到哩D上海菜gei... 酒店上網貴死了,$1.5 一分鐘,load一版日記用$10....>_<....

No comments: