Friday, May 17, 2013

Seoul 旅二人世界

我成日都話, 其實兩個人結左婚
就算生左小朋友, 佢地都唔係你己全部

因為十幾年後( 或者係幾年後), 佢開始脫離你, 有男或女朋友
你就會好lost.... 所以要時常提醒自己,
老公/ 老婆  先係自己終老既伴侶

要時不時搵返D 拍拖feel
唔係到時十幾年後先黎搵, 就唔記得拍拖feel 係點樣架喇~~ :)



有係CX, 為左儲里數....... @_@||
咁次坐呢部機換左新chair,有超大高清mon
仲有touch screen, 老公勁like
如果有得坐Business 我仲like. wakakakaak
( 跟住我老公就會叫我早D 訓, 發個靚夢行去 Business 個度坐, hahahaha )



大一餐...



年糕同魚餅 :)



小食, 肥爆chocolate Mister 冬甩



好味到痺



唔係減緊肥咩?



晚餐, 老公拜訪泡菜國之最終目標,
飲食文化交流, 炭爐韓燒~~~~

睇下我呢個冧佬樣, 無青春就要賣扮青春架喇~~
好彩扮起上黎都唔算太作嘔



而對面個個又好受, 佢中離譜啦, 扮我....
我邊係咁既樣啊!



waaa~~~~



如個你三更半夜睇到呢D相
就算你唔好彩喇~



佢話佢自己燒得好過個阿豬媽, 唔洗佢幫手喎~~



第一晚之戰利品 :)
十分收斂.... XD



第二日Lunch ( 我塊面尖到呢~)



明洞餃子~~~



麵麵~



最like 佢個勁辣無限refill 泡菜


下唔茶, Mister 冬甩again



今日仲加碼.... 我食兩個, 老公一個....
覺得自己特級變態....



仲加埋呢個油到爆既魷魚趣片 @_@
唔係減緊肥咩?



老公最like 之No.2 部隊鍋



開心到要扮COCO



真係堅好味 :)



呢個暑就係用糖槳煮,裡面鹹, 外面甜..... 怪得黎幾特別 XD



我地叫呢間做拉登部隊鍋
部隊鍋係美軍發明, 大家諗下拉登同美軍既關係
嘩~~ 呢個部隊鍋真係好微秒 XD



Yummy~


夜晚去左東大門女裝批發



收穫唔錯 :)



但係因為批發要買兩件,所以老公又話我麻煩...買咁多野爆喼雲雲.....@_@



第三日, 明洞shopping 篇

lunch @ 明洞參雞湯, 補一補



路經SPAO 呢間野



IRON MAN TEE 啊!!!!!



好大個IRON MAN, 好型啊!



呢個乜水? 好似好靚仔喎, 無辦法, 踏日阿嬸年紀, 唔識D 新名星 XD



結果個傻佬買左成十件派比佢D龜中密友.... 好嘔心
試諗下成班麻甩佬約埋一齊著IRON MAN tee 出街 @_@
佢自己話咁樣做係 " 不知幾型" @_@ 我真係不知道有什麼型......



係咪顛左?? 有食?? 我都覺得係.....



有無有錢人可以將 Mister 冬甩引入香港?
我免費幫你做宣傳..... 但係你要免費請我食冬甩架喎`~~~



呢日仲見到呢隻雪條!!! 勁正!! 諗住用部雪糕機咁樣整!!!
looks super yum!!!


好後恢無try.....@_@



又來辛氏火爐炭火燒肉



有位自認專家話,
韓燒, 材料唔係最重要!
係個爐, 個爐要夠炭!
wakakakakakaa 有人話要買個炭爐返屋其燒炭
講錯, 係買個炭爐返屋企燒肉!
仲話D 炭都要係韓國買
真係 " 專家 " 級先諗到.....@_@


第四日, Lunch at 三清洞--三清片兒湯 ( 又排長龍@_@)


其實係蜆肉濃湯刀片麵,



超yummmmm, 超清甜, 加埋D 黑胡椒



呢次試麻薯餅, 唔好味, 都係綠豆餅好食D



係三清洞漫無目的咁周圍行



行到呢間教育博物管



再行去仁寺洞
呢個Mall 入面有好多特色野~~



有好多本地藝術創作


好多遊客同年輕人


waaa~~~ 我塊面超slimmmm~~

講希塊面, 真係好多人問我
減肥半個月, 磅數唔見得大跌
133----> 129.5  講個身減左3.5 磅
但係 3 磅係減左脂肪

身型暫時未睇到特大變化, 祇係覺得個肚鬆左, 無以前咁突

但係塊面做左三次已勁超silm
而且面色好左, 高度推薦!

其實真係唔平的 , 做單次 $1780 ( 好過有D呃你 $188 試做價做完唔 work 之餘 , 上到去仲唔肯放你走!)
買 package 要$9200 十次 , 我問左Bioslim, 佢話Offer 比我D 客
$8200 十次 :) 有興趣既朋友可以打去 29702388 查筍 :)
http://www.bio-slim.com.hk/



又來少女Feel 樣



臨走前, 來個肥爆下午茶



有人成日扮CoCo.... ~_~|||


用一個肥到爆既下午茶完結呢次既Seoul Trip ! 無論兩個人在外面有幾relax 幾浪漫,也不及回家攬住兩個寶貝女甜蜜!雖然冇帶住兩個女,但係每日三餐,兩口子還是不停微微嘴笑住講兩個女既傻人傻事!it's motherhood and fatherhood


來到機場, 有個韓國文化體驗館



今日係做呢條頸鍊



呢個傻佬!!! 識你十幾年都無整過頸鍊比我....




做你個女真係幸福到痺啊!!



我又整比CoCo 先



D 人好驚出𠝹, 畫得勁慢囉....



I AM DONE!



好明顯上圖係天材級
留下係............父愛級..... XD



認真得你呢~~~



有一個好錫佢地既Dadii, 係女兒大時搵到好老公既重要元素



我想信我兩個女第時都應該嫁得唔錯 :)

Like our Fans Page :)



1 comment:

Anonymous said...

May u advise what hotel u were stay ?

Thanks,
Mandiwg@yahoo.com