Tuesday, May 14, 2013

Disney Junior - Sofia the first 小公主蘇菲亞


你家中有無 Disney Junior 呢個台?
HLC 同 CoCo 都無睇TVB 既兒童節目
原因係我覺得個類卡通有時係有D暴力而缺乏教育意義
Disney Junior 呢個頻道係每日陪住CoCo 同 HLC relax 1.5 hour 既歡樂時光
而因為我唔可以每日陪足佢個半鐘睇電視
所以我會間Disney Junior, 正面而有教育意義,
咁就唔洗驚佢唔知學左D咩喇~


如果有睇開既, 呢篇Sofia the first 小公主蘇菲亞 大家一定唔會陌生
又或者未睇的, 就等我黎介紹一下 :)


Sofia the first 小公主蘇菲亞呢個劇集係2013 年已於美國播出
熱潮已瘋靡全美!
出左本年唔夠,連Orland Disney world 入面都有佢既主題設施!


今日黎到係香港迪士尼酒店舉辦既 " 小公主蘇菲亞 " 新聞發佈會
呢日活動開始時, 首先播影小公主蘇菲亞長達45 分鐘既電影

故事講述 Sofia 呢個單親小朋友, 媽媽嫁左比國皇, Sofia 就成為左小公主
Sofia 要係公主學校學習做公主, 而且仲要被同父異母既姐姐哥哥欺負


我最愛Musical type 既電影
呢首"I'm Not Ready To Be A Princess" 超悅耳動人



CoCo 睇到緊張嘴 ( 唔知點解每次交部相既比Dadii 佢就影得我好樣衰! D色又唔岩! 執左都係咁!!!)


最後, 亦係我最估唔到, Cinderella 出現!!!



教我地原諒別人, 好事就會出現 :)
我真係好想信呢樣野 :)

其實唔 surprise 呢套劇會瘋靡全美,
題材有教育意義, 大人小朋友都可以一齊煲劇
而且一反傳統, 後母唔一定係惡毒, 同繼姐姐哥哥唔一定相處唔到!

睇完套movie HLC 同 CoCo 大愛 小公主蘇菲亞

仲好主動舉手答問題!
最sweet 係HLC 贏左禮物就送比COCO


睇完片, 我地就要去酒店裡面既 魔法化裝廳 變身學習點樣做個 princess


HLC 同 CoCo 都揀左做 睡公主


CoCo 第一次係魔法化裝廳 Full dress up 扮公主


超開心


佢最 祈待就係花裝呢Part!


其實係 魔法化裝廳 join 呢D 扮公主package , 真係娛樂大人多過娛樂小朋友!


Dadii 心情就好似女兒出嫁一樣


定定地搽指甲


定定地搽眼影


家姐姐大個女, 唔洗講都肯定會定一定啦~~


你睇佢個自信樣, 笑到我爆炸


呢度D make up 超專業!



並唔係佢D 求其粉紅色粉藍色一噠 pat 上去, 隻眼浮腫難分個D


真係似大人化裝有層次!讚!!!

 靚到Dadii 都忍唔住要錫淡先~


戴上皇冠, 仲要係頭上噴上閃粉~~


唔知點解睇見兩個女full make up 著曬公主裙會有股鼻酸酸既感動feel


睇見你地咁有自信既笑容


令我覺得湊大你地好有意義


好喜歡呢張合照 , 太多相機, HLC 唔知望邊度 :)


同朋友仔一齊影公主相


so happy CoCo


家姐越大越靚靚 :)


4 sleeping beauty


Sparkle CoCo with Pink Sparkle Happy Shoes
( Happy Shoes 真係勁岩襯Princess 衫)


關於魔法化裝廳既資料
大家可以睇呢度 >>>


扮完靚要返返去宴會廳繼續學習做一個真正既公主


CoCo 見到好朋有Joelle 即刻來個Big hug


HLC look so sweet today


公主係要有咩特質既呢?( 係講緊無病個D 公主, 無公主病)


原來係有五大特質 : 善良,勇氣,自信,樂於助人 同埋富有同情心


HLC 好叻叻, 第一個舉手上台講下佢關於呢5 個公主特質既事 :)


是日之下午茶 @ 華特餐廳


呢個 hightea 不得了


Dadii 超愛,


呢個係樂園新出既星級款待, 就包埋呢個餐架喇~



下唔茶後, 於公主宴會廳有小公主畢業典禮,
頒發 Princess Sofia 呢條戴左可以聽得明小動物講野既護身符魔法頸鍊



超靚, 其實係媽咪自己好想要..... :)小公主們同時仲為媽咪送上心意卡, 賀mothers day :)
大會既安排so sweet~

Surprise~~~~

Cinderella 出禮恭賀各為小公主~~


今日活動完滿結束


小公主蘇菲亞 既產品超靚!!


因為兩姊妹都勁愛, 於是我就即刻上網Order 條裙


點知 All sold out!!!!得ebay 有!!! 要同人爭bid 仲要係炒價....
有無攪坐啊....


好Sad 囉..... 睇黎要搵人幫我係美國Disney Store 搜購了~~~

Like our Fans Page :)


No comments: