Tuesday, May 28, 2013

不會出汗的人

肥妹仔減肥略見成積, 以 127 磅介紹CCK 近來推出, 我大愛之防走光Lace 收身打底
呢件打底有別於一搬Lace 打底, 做媽媽的唔想sell 性感, 湊BB烏底身最緊要唔好走光 而且呢件打底係粗邊Lace, Lace仲會包到上夾位, 目的係包住胸同"隔喇底" 飛出黎個舊肉, 唔唧肉睇落係瘦好多架!!而且呢隻料彈力超好, 仲可以Cool 住個肚腩添
有6個顏色,媽媽Size 之前一度斷市! 而家已經返左貨喇!!
大家快D去各分店或Online shop 買啦


http://shop.cottoncandykids.net/collections/all/products/cck-lace-vest


係Facebook page 擺左呢張相之後, 好多靚媽又問我

下!? 好slim 喎, 唔似127 磅喎!
點減架?
Bioslim 係咪做機架? 做D 咩機?

等我寫返篇野, 唔洗下下係facebook 覆留言
其實Bioslim 係一間專門幫產後媽媽收身既減肥公司
至於好 Detail 咁講你聽做D乜, 真係好難講
佢做好多隻機, 多到我都唔記得邊部打邊部
今次先講下呢部我最深印像既機能逆轉機

首先講小小我既個人野

我好怕凍, D 人成日笑我30度仲著牛仔褸, 其實我真係唔識出汗,
我仲成日都為左我老公開到D冷氣好凍而同佢鬧交

我 : 好凍啊!!! 你有無諗下我架!!! 隻腳就黎凍過死屍喇!!!
老公彈起身較細D個冷氣 : 係係係~~~~
我 : 正衰人黎架! 明知我凍,次次要等我開聲先較細D!!
老公 : 我有辦發喇~~~ 你係屋企著個對UGG毛毛boot咪唔怕凍囉~~~

勁想塞佢個頭入冰格囉!!!

呢日(4月25號)做呢部機能逆轉機, 我就以為係焗身汗個D機
首先,治療師同我好認真咁量血壓 (出汗姐, 洗唔洗量血壓啊!?)



就係包成咁( 嘩, 個大面好得人驚@_@||| )

跟住同治療師閒聊幾句, 10 分鐘咁上下
佢就問我:

治療師 : 覺得點麻? OK 嗎?
我 : OK, 有小小熱, 我唔怕熱既~~
治療師 : o我, 咁好啦~你唞下先,我比個救命鐘你, 有咩事就㩒制叫我, OK~~~?

我心諗, 救命鐘, 有無咁嚴重啊!?

點知, 治療師出左去唔夠十分鐘, 我成頭成面都係汗
連唇上汗毛位都 feel 到流汗@_@||

最誇張係我個心跳得好快(怪唔得要量血壓啦), 好似跑左幾 KM o個種喘氣咁跳@_@
勁想㩒鐘之際, 治療師又入返黎

治療師 : 覺得點麻? OK 嗎? (一邊幫我印汗)有無唔舒服?
我 : errr~~~ 咁又無,係我個頭好熱姐, 成頭汗
治療師 : o我, 係咁架~~ 我開把風扇你吹下~
就係咁....我捱過了40分鐘
而下面呢包!!!
就係我呢個唔出汗既人!!


流出來既兩大杯汗! (唔係賴尿, 真係汗黎既!)


我知出汗並唔代表D咩, 而當日測脂, 已消半磅脂肪!
但係好戲在後頭,
做完呢部機, 去韓國喪食的我, 返黎竟然無肥到
脂肪仲少左0.2磅, 可謂令我最最最surprise!

而呢排我亦由唔出汗既人變成會出汗
但係D出汗位好怪, 係個胃腩位同Pat Pat 摺位

有日著左條黑色Legging
坐左一陣, 起身時有水印, @_@|||
好彩有件長身衫遮一遮
件打底背心更家唔洗講!成個Bra下面胃腩位濕晒@_@
好彩我D汗唔臭( 我覺得自己D汗係香既~~~ wakakakaak 好嘔心 XD )

減肥5 week , 祇瘦左6磅 ( 4.2 磅脂肪) 減得有D慢
呢排真係要聽話唔好勁食
希望進度快返D, 下個月生日影輯靚靚相 :)

Like our Fans Page :)

No comments: