Thursday, March 28, 2013

Happy 6th Birthday to HLC

School Day 放學後去迪士尼 Park
簡直就係發夢都無咁早
但係今天顏大小姐生日
我地就Quote Disney 既經典語句
"All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them"

而我地既勇氣, 就係將D功課留返聽朝做喇~
wakakakaaka


同自己最愛既朋有仔一齊, HLC 簡直係發夢咁開心啦~



入場派左個眼鏡, 其實都唔知用黎做乜...



首先入黎 information



攞返個生日先有既 Birthday pin :)

因是日太趕, 乜都無玩就黎左晚飯既餐廳
Plaza Inn



Cheers~~

我地join 左 星級煙花晚餐

http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/zh_HK/ticketsAndReservations/overview?name=StarFireworksDinner2013Page

有著左中國裝既 Characters 同我地影相


講返呢個餐..... 原本$380/Head 蚊算 OK....
但係一睇個餐單, 得兩款揀
<星級煙花晚餐>
<星級煙花素菜晚餐>

好多朋友都知我海鮮敏咁...
於是我就逼於無奈今晚要做素食者........唉




即時覺得我個份唔係好底.....@_@||



佢地個D就超豐富



八人份.....



大家都覺得過份大碟 ( 結果都係食唔晒打包走)



食緊野既同時又出下去影相



呢個節目淨係招呼<星級煙花晚餐>既客人, 所以好少人, 除左影相,

仲有時間玩....例如扮雞.....@_@||



Minnie 都忍唔住笑佢地~



合照~~



獨照


再獨照



影到夠為止 :)
呢度每晚得兩個Characters 出黎, 影黎影去都係呢兩個
但係佢地套Pink Pink 中國裝真係超靚呢~

食到一半, 就會有專人帶我地去安排好既位置睇煙花

對正城堡


前面無遮無擋


果然係星級既款待~



好靚啊~~~

 
睇下佢地D表情,
 
 值回票價啦~~~



睇完煙花繼續食~~



十分細心, 幫我地蓋好晒D 送, 唔會凍晒~~~
呢餐飯認真多話題, 認真多交流~
點解?
細細聲講個秘密你聽....
Plaza Inn 收唔到 3G , 收唔到 4G.....
淨係收到電話~~
因此底頭一族就無得向 facebook 惡勢力底頭
成餐飯就溫馨揚溢 ~~~~ 好有feel 啊~~ 不停講不停講~~~
wakakakakaaa



食完甜品就返歸lu~~~


 多謝好友陪伴 HLC 過足6個生日
HLC 好愛好愛你地
我地個個都好愛好愛 HLC

再次祝我既寶貝女
生日快樂
身體健康
主恩滿溢

No comments: