Friday, March 01, 2013

2013 蛇年賀歲新加坡遊~~ Day 1 part 2

第一個景點就係
Garden by the Bay

http://www.gardensbythebay.com.sg/en/home.html
花費十億新元2012年629日正式對外開放既植物公園



下午雖然無落大雨, 但係仲天陰陰


入場費大人 新幣 $28 小童$15 ( 佢地Local 人去係平好多.... ~_~|||)



至於最祈待既SKYWAY 因為天雨關係無開....
真令人失望...


入到黎Canopy



勁有天空之城Feel


入口呢個瀑佈,感覺舒爽!


最正係入到黎有冷氣 :)


呢度有千千萬萬種唔同既植物同花卉!



有好多係我地從未見過!



HLC 都話好特別呢~~~


其實呢度可以租用EAR SET, 邊行邊解說


不過我地人太多
亦無時間逗留太耐


其中HLC 覺得最新奇既,就係呢兩條天橋
(雖然無得玩SKYWAY,呢度都有小小似)

其實望落去我都有D腳仔軟....


呢度好靚


我地影左好多靚相~

COCO 呢隻懶豬黐住架BB 車唔肯落地~


大合照~~



呢度葉牆好特別


前面綠, 後面紅 :)


睇完CANOPY

 

就往 flower dome



又係好靚好靚~~


仲好舒服~


好多好特別既樹~



仲有呢D熱帶植物


有好多都貼晒D名


又係個好好既活動教學機會


綠色既花海


好喜款HLC 呢張相~


嬌俏HLC & 嬌俏Dadii


兩個家姐仔其實好累,
6 AM 起床(機)車勞頓
大人都覺旅, 佢地應該比我地更累...


Garden by the Bay


累透了的HLC


晚飯時, 遲我地一班機既Ng's family 趕到


於Hyatt Hotel 食Buffet
呢個開年飯真豐富 :)


返到hotel 來張是日大合照



影完即瘋狂四散~


仲表演迅間轉移, hahahahaha XD

Like our Fans Page :)

No comments: