Tuesday, March 05, 2013

家中小小圖書閱讀角

今日想分享下有關小朋友既閱讀習慣
呢個閱讀角,上個月同 Dadii , HLC 同埋CoCo (佢係攪亂檔居多)一齊整



我同Dadii 去 IKEA 買左幾個木架同木層板
( PS , 呢隻係最平個隻松木係列, 但係佢係最實淨最夠力, 反而白色係蔗渣木, 用黎擺書D板耐左會曲)

呢度係集合兩姊妹從小到大既圖書
有D 係 HLC 得 1 歲時睇既 BB 書
佢而家偶爾都會攞返黎睇
所以送書比小朋友係Keep 得最耐
最有意思 :)


我仲擺左兩個咕𠱸係度比佢地兩姊妹隨時坐埋一齊睇書 :)
為左方便管理
我就搵左個software 黎記錄佢地有什麼書

三百幾本, 話多唔多, 話少唔少,
經我多番研究
呢個 Delicious Library 真係好好用!




首先佢係一個比錢既 Mac OS Apps ( 佢個簡介度話iPad 同 iPhone 都有)



功能強大, 最勁係佢個online data base link 去 各國 Amazon,大型online shop
唔止係書, 電器, game, movie, Toys 都有



仲可以Share 上網, 比你地D朋有知你有D咩書
咁佢地就可以借黎睇喇~



但係祇限於英文書,中文就要自己手動入了~



書後要有ISBN code


而佢最powerful 既地方就係呢個 barcode scanner



當scan 到Barcode 同Database 上資料吻合
佢就會好似變魔術咁



將本書加落你個Library 度!


感覺真係好爽架! :)
二百本英文書好快就攪掂!



HLC 仲建議係書後貼上閱讀記錄( 好似學校借書咁)
咁我就再幫HLC 實行閱讀獎勵計劃!


當佢儲滿印仔, 就可以買一本新既書 :)

其實自從有左呢個圖書閱讀角,
HLC 同 CoCo 每日都會行埋去攞書睇

好多媽咪會覺得好難引導小朋友自己睇書

英文書黎講, HLC 已經可以用佢D半桶水 Phonics 拼到6 ,7成
都可以叫明一半

但係中文字佢真係較弱! 唔識就係唔識
不過我會鼓勵佢睇圖畫作故仔
佢一樣睇得好開心 , 好多時仲係佢講故事比我聽

我覺得家中有圖書角真係對佢地學習好有幫助!
而且, 個圖書角係佢地自己管理
攞書前佢地要記得位置
睇完要擺返原位,令佢地有責任心 :)

遲D 介紹D有趣既書比大家 :)

Like our Fans Page :)


No comments: