Saturday, March 02, 2013

About Cotton Candy Kids Happy Shoes

CCK 引進 Riudavets Happy Shoes 差唔多一年!
相信有著開CCK 既Happy shoes 都知道呢對鞋點樣"改變" 左呢既生活習慣!
其實Happy shoes 真係有一股Happy 威力

好多CCK fans 講
" 唔係買Happy Shoes 黎襯衫, 係諗D衫黎襯Happy Shoes!"

我既好友Jollie 媽同我講
" 呢半年真係無乜著過其他鞋, happy shoes 實在太好襯, 岩曬我著花花襪!"

CoCo
" my Broccoli shoes , my broccoli shoes "
心諗, 呢對Happy shoes 邊忽似西蘭花???
如是者佢講 Broccoli shoes 講左幾個月

那天佢對住佢搽曬閃粉指甲油既指甲講
"Broccoli nails"

叮!!!

原來佢係話Sparkling shoes!
係 Sparkling shoes 啊!!!

wakakakakakaa
笑死我!!

大家可以去呢兩篇Blog 睇一睇Happy Shoes 既由來

Riudavets the Happy shoes from Spain!



夏天又到了( 雖然happy shoes 係四季都著得)
好多客人都諗最再買新色,或幫小朋友再買過對岩size 既,
當然著過Happy Shoes 既朋友就唔洗我多講!!

但係亦知道好多新既Fans 係未知Happy Shoes 有什麼魅力
而且係點樣分門別類

今日等我逐一同大家講 :)

其實Happy Shoes Classic 款分為三大類

(第一)員頭平琤類 , 呢款係CCK 熱賣best seller! 客人最高評價!
***呢款鞋型平均, 如果你平時著開38, 就要買38 ***



特點, 鞋頭較圓, 而且鞋底厚薄適中,用Recycle 車呔合成物料製作



不但輕, 而且耐用環保!
鞋面皮料較軟同薄, 與腳既接觸面亦係全真皮,
款式及Style 較為斯文, 似婆仔鞋款
好岩襯花花裙, Skinny Jeans



但係呢款皮係光身, 唯一缺點係著左襪或出腳汗時,
腳板與鞋履接觸面會冼腳.

(第二)方頭呔底類 , 呢款係Maggie 最愛
***呢款鞋型較大, 如果你平時著開38, 就要買37了 ***


呢款既特色係用廢置輪呔做鞋底, 不但能宣揚環保再用既概念



呢款鞋底仲非常防滑!


而且軟既稱度仲可以對摺成對鞋!



同埋呢隻鞋既鞋履接觸面係絨面皮(suede)
我咁愛佢都係呢個理由!
著個時唔會冼腳, 其實行路會慳返D 力!
而且呢款好岩我著D闊腳工人褲, 長裙, 闊身boyfriend jeans
民族style , 總之就係D relax 既style 啦~~

唔好處有幾點, 其實我唔覺得個D係唔好處,
鞋底教重, 而且有客人話鞋履接觸面係絨面皮好容易dirty(其實可以用牙刷洗既)
同埋真係超平底, 有D人係唔Like 著咁平底!
(第三)偏型圓頭2琤類 , 呢款係我第一對佣有既Happy Shoes


呢對鞋有兩吋琤, 而且鞋頭較收
係未佣有其他兩裡Happy Shoes 前
覺得呢對已舒適無比
著主佢去左美國迪士尼十日!
(除了頭兩日腳指未有D痛之外)
不過行一整日前腳掌還是會孫痛
始終佢係一對有琤鞋!



有D人始終係著開有爭鞋
加上光皮底出腳汗會冼而拎腳面香前衝
而且鞋頭較窄, 頭兩一穿著難免腳指尾會痛!



睇一睇第一款同第三款既比較



就會明白點解我無再著呢個兩吋琤款!

其實三款各有好處
而CCK 上季更推出自己 exclusive 既 style 同 Design

(第四款)圓頭寸wedges (船踭) , 呢款係因應第一款既好處 + 第二款既好處, 再加第三款想要高小小既欲望而出現!



即是:
- 鞋頭較圓,
-鞋底用Recycle 車呔合成物料製作,超輕



- 鞋面皮料較軟同薄
- 與腳既接觸面亦係全真皮



-而且係絨面皮唔會冼
 -款式及Style 又斯文, 又relax
- 襯乜都咁靚



小朋友款就有晒以上優點

但係就保留最Classic 既薄踭底

咁多對Happy shoes 我同 CoCo & HLC 最愛邊對?


HLC 同 CoCo 都最愛彩閃,
CoCo 對 size 25 唔岩著都死要著
(因為已賣曬所有size 26, 我都無辦法!)
HLC 對30 唔岩後曾多番要求要大一個size
最後係佢多番哀求下,
儲夠40個 good girl sticker
就送佢一對 32碼

而我本人對彩閃無興趣, 覺得太過cute & 夢幻
為左兩個女肯同我親子
就揀左黑彩閃!

呢對係我推介既Must have item!
黑得黎又型, 而且有D彩色, 小朋友唔會抗拒 :)

而我平時最愛豹紋呔底個對, 但係我攞錯size(呔底要買細一個size), 而家越著越大, 成日甩鞋, 所以呢期最愛左上左 Olive Green 呔底



Happy Shoes 已經開始接受預訂
唔想錯過呢種Happy Power,
就快D去CCK 各門市落Order 啦!!!

九龍灣 megabox L9 unit 15 T : (852)2771 0488 
沙田新城市廣場 3期 A177 舖 (一田樓下) T : (852) 2618 7597  
荃灣荃新天地 136 舖 (UNIQLO 側) T : (852) 2941 0250  
屯門市廣場一期 shop 2191A 舖(冒險樂園側) T : (852) 2618 9299  
銅鑼灣皇室堡 219 舖 T : (852) 2890 8881
黃埔花園第十一期聚寶坊地庫一層B50舖(大眾書局側)  T : (852) 2333 1733 

將軍澳東港城2/F 272舖(大眾書局對面) T : (852)  2613 8033
高地烏街31號B (屈臣氏向前行50米)T : (853) 2852 7986

Online shop: http://www.cottoncandykids.net/

Like our Fans Page :)




No comments: