Friday, December 14, 2012

Air Free, 空氣消毒機~~

又收聖誕禮物 :)
其實每次捷成送野黎都好開心
 一間代理保時捷既公司, 相信 Product 都係保時捷既 Grade :)


呢次送來空氣消毒機, 岩晒時候啦!!!

話說我諗住流感高峰期, 想同潺妹滺打流感針
點知佢未打前已經病左....(咁病左就唔打得啦)


跟住每日都開住部空氣清新機, 希望D病菌無咁勁, 唔好野到成家人病曬我已心足!

( 講起呢Part, 又要拋下書包, 哮喘底既CoCo 需要Special Care, 我乜都會問得好清楚
關於到底要開住小小窗黎開冷氣定係閂窗都會對氣管敏感有影響
Doctor 就話 : 無論你開唔開冷氣, 住係人煙綢密既地方, 就什麼時候都最好唔好開窗
 就算你個區空氣質素唔錯, 都要視乎情況,如果樓上裝緊修, 都唔可以開 )
所以空氣清新機係家居必備..


今日收到部Air Free,老公問我咩黎, 就有以下對話

老公: 咩黎架~
Me:空氣消毒機,好似係貴野, 二千幾蚊,貴過我地用緊個部
老公 : 咩啊!!! 我地用緊個部都係二千幾架!
Me : 下!!! 乜唔係幾百蚊咩?
老公 : 你個頭就幾百蚊, 唔洗錢好唔好啊?


其實個外型圓轆轆係幾靚


我急不及待就係CoCo 房插著黎用
一插就著燈


點知搵黎搵去都搵唔到個開關....@_@|||
個底得一粒制....扭兩下....個燈變暗左....扭兩下....又變光左......


CoCo 又八掛走埋黎攪...問我 "what is this ? new light? "


我又以為係D觸感野, 掂左好多下乜反應都無.... 又無風,有無聲.....~_~|||


死死地氣走去睇說明書
原來部機係無開關, 著燈就係開左..
以為未開係因為佢竟然完全無聲!
[ 完全無聲運作(0分貝)機種  ]
其實真係好岩放係睡房用...

我地廳用緊個部係"hur hur " 聲咁架, 放係房會訓唔著... @_@||

呢個英國既過敏醫學 Dr Diana Samways MD醫生 咁樣評價 Air Free :「作為一個專攻過敏和環境醫學的醫生,我對於Airfree去除黴菌及其孢子的功效感到印象深刻。它以簡單易懂的高溫原理進行消毒殺菌,不需要任何濾網。這一點很重要,濾網式清淨機最終反而在濾網上聚積過多有害的灰塵和黴菌,尤其大部分設計還要求使用者必須親手更換和清洗這些濾網,這是適得其反的。
我在自己家安裝了幾台 Airfree,我發現自從安裝後,我家盆栽生長狀況也比以前好(與黴菌的減少有絕對關聯)。
總的來說,我覺得 Airfree作出了巨大貢獻,我推薦病患與所有人使用Airfree。」
      

就係咁.....呢份禮物就益左CoCo 同埋陪佢訓既賓姐喇~~~
乜唔係送比我既咩??
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~

1 comment:

Anonymous said...

想問下呢部野可以係邊到買到, 謝謝!!!!

Candy