Monday, December 17, 2012

Happy school shoes

我知道大家等返學鞋等得好心急, 亦不停問住舖頭同事幾時有得訂! 好多謝大家咁支持我地!

但係要確保對鞋既舒適度, 一定要搵HLC 試過一段時間先可以生產!

其實第一個Sample 係 HLC 3日測試每日兩小時後, 發現腳眼則著得唔舒服! 辦帶位既魔術貼亦太硬, 所以已作出修改!

今日已收到新Sample, 會再比 HLC 測試幾日! 如果今次HLC 著左話舒服晒, 相信好快就會有得訂喇!!希望大家耐心等待!

呢個個鞋墊特別訂早, 而且腳錚位包得好好, 人體工學做得好好, 對扁平足有幫助

第一對以品牌出品既鞋!!
等到頸都長既返學鞋, 終於試驗完畢,接受預訂喇~~~其實呢對鞋係我既心血, Made in Spain, 全真皮, 特別訂製既鞋墊,簡單Mary Jane 款式, 可調較既魔術貼帶,HLC 測試 4 日共10 小時 :) 舒適既信心保證!!

size 25-36 HK$588


Bon, Made in Spain 喎...... 好多 Made in China 都4XX 喎...講真呢個價係好平....本身對鞋成本好貴, 我地全部用靚料,係Spain ship 過黎都好貴. 出街鞋就算個個星期著同一對都祇係著得兩日,返學鞋隔日著,真係要買對好D架~~~ 唔係著壞腳架~~







咁當然啦~~ 每個人都有選擇權, 不過我真係覺得個D健康鞋好娘 Made in China, 仲要唔係真皮.......而我呢對亦係試左好耐為我兩個愛女準備, 我唔會比D差既野我兩個女用架 ....我會揀呢對係真皮Made in Spain 既囉...我都有信心同質量保証架~~ ^___^/ 呢個係我既選擇~~

No comments: