Saturday, December 29, 2012

CH's Christmas Gathering

23 Dec
呢日來到Chong's 屋企人小小兩家Party


真係好舒服啊~~
( 有時人老了, 真係好怕太多人,太熱鬧.... 哈哈)
 
細女同細仔玩


大女同大仔玩 :)

真係各有一片天地~

其實我地兩公婆都 share 大家 D 朋友~
Mr. Chong 係老公既朋友, 我同 Mrs Chong 又好夾
( 好似Mrs 容 係我好朋友, 我老公同 Mr 容又好岩傾 )
其實咁樣真係好開心 :)


又黎打攪晒~~

好掛住Phoebe 煮既野~~ 真係好好味呢~

呢個喎心好朋友~ 次次都會為我準備我愛食既野~~
焗薯皮

Ham Salad

Rib!



yum!!!

其實仲有超大帶子刺身!

全部都係我最愛!! 真係未食已甜上心頭 :)

到我地老左, 兩個女同兩個仔仲會唔會同我地一齊聖誕大餐呢?


Josh 哥哥次次都要抱到HLC 咁高!

係 HLC 好似CoCo 咁細個個時~~~ 你已經咁樣抱佢架喇~~

Happy and fruitful night
love you Chong's!

No comments: