Thursday, November 08, 2012

小肥豬Mok 牙記! 我的 Tooth Fairy ~~

由隻智慧牙開始痛到今日Mok, 都有個多星期...
對不起.....正確黎講應該係成年.......on and off 發炎數次,
每次我都食幾日消炎止痛捱過去...
今次又頭痛又發燒,最大問題係食唔安坐唔樂,仲失眠,
如果唔係今次痛到不行, 我都唔會面對現實!


做乜咁大個人都逃避左咁耐??
皆因22歲個年o個次Mok 個兩隻智慧齒既經歷實在慘痛無比
現左事隔咁多年仍礫礫在目!!

以我形容係痛過我開刀生BB個傷口!!!

而且個過程實在太似德州電鋸殺人狂
OMGGGG, 諗起都會起雞皮!
唔止痛到喊死左, 塊面仲腫左十幾日!~


呢張相係 mok 完 4 日, 可見到打則面都仲係大細面( 當時好介意影正面相)
個時好瘦, 祇有 118 磅~~~

不過今日我已鼓起開刀生BB咁大既勇氣!
生(Mok)左隻智慧齒出黎喇~~~
Yeahhhhh~~~~


好勁啊!!! 我覺得自己好叻啊!!!不過mok 緊個時真係驚到爆炸!!
十指互扣, 爭D屈斷自己D手指......心跳到暈暈地
幾驚心臟病發而死!!(如果有單新聞係 :中女因Mok 牙過度驚慌心臟病發死 , 唔知好驚定好笑... )

今日返到屋企, CoCo 勁sweet !
 本來我一入到屋佢發緊脾氣唔肯換校服,
點知我話我Mok 完牙!
叫佢behave ,然後show 比佢睇隻牙,
話佢聽我painful, 跟住CoCo錫左我一淡,摸住我面講 "no worrier Mamii"

再問我

You face painful ?
(我拎頭)No?
Chin painful ?
(我拎頭)No?
 Nose painful ?
(我拎頭)No?
You did it Mamii !!


仲拍拍手
再Big hug 再錫左我一淡!
冧到爆!!!
我即刻止晒痛!!

 訓左一陣
訓醒仲有老公愛心鹹蛋瘦肉粥食!!


跟住食完粥就食葯啦~~(其實已係麻醉葯未過食左一次!!)
一睇包葯.....吓.....
特效葯每日祇能食一次!!!????
我死緊喇今次!!!!


唉...... 無辦法啦~~~
咁唯有食普通個隻......
( so far 到今朝, 都無乜點痛過, 之係有小小"冤冤" 地痛, 比起上一次真係勁 OK 啦!!!!
唔知係咪上次個醫生係 cheap o野!!! 識人有平,佢收我2000 蚊 mok 兩隻智慧牙, 今次 $3000 mok 一隻~~~ 不個呢D錢真係唔慳得!!! )

我見無乜點痛, 仲無聊到去洗乾淨隻牙黎研究....@_@|||

臨訓前仲同HLC 傾小小計仔~~
佢問我可唔可以擘大口比佢睇下..

Me : 下....係好入喎...睇唔到架喎...
HLC : 用電筒照咪得囉~~~
Me :唔好啦~~ 我擘唔大個口啊而家~~ 有D 痛 ( 我心諗, 血淋淋你就咪睇啦~)
HLC : 好痛架? 我都就黎甩牙, 我都好驚痛啊....
Me : 唔係好痛遮(即刻兜返), 你個D牙唔同媽咪呢隻架~~ 呢隻係大人牙, 叫智慧牙, 大個女先會生架~
HLC : 點解Dadii 唔洗Mok 你要Mok 既?
Me : 可能因為佢塊面大,夠位生, 所以唔洗Mok 囉~~
HLC : 我諗我大個一定要Mok 喇~ 我塊面咁細~~ ( 講野真係好老積) Mamii, 你好叻啊~~ ( 摸住我面講) 你比隻牙我睇下啦不如~~~


HLC : 嘩~~ 我未見過咁大隻牙架~~~~ 呢D係有粒星星個D牙( 我想話個D係污糟黎,hahahaha)
你好叻啊~~你咁大隻牙, tooth fairy 一定比份大禮物你架~~
你今晚將隻牙放係Pillow 底, 訓之前同 tooth fairy 講你要咩禮物啦~~

Me : 好啊~~
HLC : 你想要咩啊咁?
Me : errrr..... 要本新既 story book 啦~~( 要講D健康D有內涵D既野~~ hahahahaha )
HLC : 嘩~~ 好啊! 你收到之後可唔可以借比我睇啊?
Me : 好~ 緊係可以啦~~~ ^__^

The tooth fairy is a fantasy figure of early childhood. The folklore states that when a child loses a baby tooth, if he or she places it beneath the bed pillow, the tooth fairy will visit while the child sleeps, replacing the lost tooth with a small payment.

但係好想話比HLC 聽, Mamii 唔想要真既 tooth fairy , 因為唔洗要 replace 隻牙喇~~~
而我既 tooth fairy 其實就係 Dadii
我會順應傳統, 問佢攞禮物架喇~~~~

Wakakakaakak!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
快D黎Be Fans ! Follow and 關注我地啦~

No comments: