Thursday, November 01, 2012

不定期亂咁講一餐 之 10月

自從公司請左兩個得力助手後
我呢個80% 湊仔婆變得越黎越懶
(連寫緊本書都hea 到自己頂唔信自己)

呢日戚起條筋學人換電話.....
( 我就係衰衝動無諗清楚..)



結果同三叔結婚唔夠一星期便離婚....
我會花時間再寫返 iPhone 5 VS Note 2 既Blog
好等你地唔好同我唔好同一命運...



唐家又有喜事
肥仔豆腐就黎做Dadii
我又就黎做大姑媽!!
好開心啊!! 勁錫呢個細佬
而且BB 係仔仔, 又可以見返你細個個樣!
真係諗下都開心~~~



呢期飯局不絕



好朋友除了帶來我至愛肥Cake



其實仲為我安排左新既 iPhone 5 case



可惜我當日唔爭氣換左三叔...
不過我又返來了...
還不要面問我朋友 " 追" 返個 iPhone 套~ hahahahaha



呢日豆腐又同豆母又黎左食飯&陪兩個寶貝玩
(唔知點解CoCo 叫 100 次都係會叫舅父做豆腐)

又開始問定D BB 野
洗唔洗儲臍帶血
買邊隻BB車
食邊隻奶吩
買邊款 high chair
請陪月,請工人~~等等~~

講起奶粉, 高度推介 illuma




雖然都唔係平, 但其實每個月去少兩次外面食飯就OK 話晒比心肝鼎食,要買隻好D既~
揀錯奶粉,D敏感一出現左就好難收返!



講返之前都諗住比HLC 飲 CoCo 隻 illuma 3號
點知個衰妹飲左一淡唔肯飲
仲要係幾堅持個隻!!

然後我就自己試下啦!!
都OK , 都幾香
祇係唔甜囉......

Dadii 又加把口叫我唔好逼佢
HLC 一聽到仲唔順勢話唔飲咩!!




不過算啦~~~ 其實知道隻奶粉都唔係For 佢咁大個飲~
希望佢可以食多D野~~ 長番多D肉
睇佢個款就黎比CoCo 爬頭喇~~~

1 comment:

Athena said...

我細囡...下個月應該會追過家姐啦﹗