Wednesday, November 07, 2012

Diamond Water

仲記得舊年CoCo 哮喘得好樨利個排
我不停上網搵有D咩幫到佢

有D咩可以令佢好D
又或者有D咩會導致佢哮喘炎重


其中一樣就係水源

般屋已一年多!
個排諗住裝濾水器 後來又無左件事

記得當時好朋友都用緊Diamond Water
本打算 BB 展入去睇下有咩特惠價!!

咁好彩Diamond Water 竟然話 sponsor 我


而且服務好好, 上黎裝個時仲幫我fix 埋個本來爛左既水龍頭!
( 一開大水成知 U 字管會飛出黎 )


最Happy o個個應該係我老公啦!!!
因為我日娥夜娥佢未買返個身野~
而家唔洗買喇~~~ hahahhahaaa


裝完部機有待我用一排後寫用後感
不過我搵到另一個更開心既人,
就係婆婆喇~~

佢個日見到我裝左機, 即刻話 " 嘩~~ 你幾時裝架!! 我都想裝架之前!!! 你裝左我過黎攞水啦咁!"

下!!! 咩話!!! 雖然你住我隔離座, 一個月都係二百蚊姐... 唔洗過黎打水咁大陣像呀馬...
hahahahhahaaa

No comments: