Monday, September 07, 2015

Okinawa Day 5 地道沖繩拉麵店, Gala青い海, 靚靚fruit trat 店oHacorte

我老公夾埋我兩個團友笑我個沖繩 trip blog 爛尾!
其實佢地真係唔明人地好多相要執!
同埋慢工出細貨啊真係~~~ ( 好明顯係唔衰得要繼續寫)
呢日我地因為要轉hotle , 趕到裙拉褲甩
所以無係Lobby 影相喇~

第一站去左100Yen 店, 開心到一張相都無影
其實我地去呢度係想買塊滑草既板比佢地玩個個滑梯
點知無得買, 就買左好多其他無謂野!
Anyway, 就係因為呢個100Yen 店之行,比我地搵到呢間超好味既地道沖繩拉麵店



日本每一個地方既拉麵都有佢既特色
而沖繩拉麵就係咁既:
沖縄そば又稱沖繩拉麵,是一種在沖繩常吃的麵食,也是沖繩常見的料理食品之一。沖繩拉麵並不使用蕎麥而是使用小麥的麵粉加工,帶淺黃色,有點像蘭州拉麵或 廣東麵條,;沖繩本島的麵條呈扁平,而八重山諸島、宮古群島麵條則呈圓型。吃湯麵時放點豬肉、魚糕片、蔥花等。豬肉一般是煮嫩的五花肉或排骨、豬腳等,按 個人喜好有所不同。也可做炒麵、冷麵等。
其實搵到呢間shop 之前去左兩間, 一間唔開, 另一間又麻麻地! 點解呢間就係100 Yen 店隔理我地都走漏眼? 因為佢個門口實左太"唔得" 喇~~
但係入到去好驚喜啊!好靚喎!!!入面又係無遊客(呢個point 變成賣點了)

最緊要佢D野係超好味!

記得叫佢個炸雞同埋肥豬肉! 而家講起都流口水!



就係我開facebook 打卡既時候!
又意外找到呢間下午茶館!!!
靚成咁! 一定要去潮拜一番!
oHacorte, 好多台灣人推薦! 岩晒我呢種甜品人!

去完會好想係香港開一間fruit tart 店!
靚女都鐘意食fruit tart! 我講下面呢四個靚女!
食左幾日, 我成功將自己塊面變左一個波~~~~
 食飽爭取係未落雨之前, 再去左Sir 梯梯~~
真係咁岩sir 左半個鐘就開始落雨, 我地就出發去Gala青い海



呢個地方好靚
仲有好多手工製作
燒玻離, 陶藝,玻璃畫,海鹽製作!
去到首先要報名吹玻璃杯,
因為好快會full
之後就去左做拉杯!
我發覺日本人真係好認真, 雖然用簡單英語溝通,
但係佢地教得好好, 唔係淨係做到件製成品就算
佢真係會教技巧同埋會鼓勵佢自己做!
本來唔想嘥錢整鹽, 因為覺得無乜特別, 但係Dadii 好想整
後來發現學到野, 因為有鹽份既水係重好多,大女覺得好有趣
燒下燒下變左D鹽, 呢D體驗, 係其他地方好難有機會試到!
終於到我地整杯, 嘩~~~~~ show 出我強而有力既臂彎(麒麟臂)

注意, 燒玻璃杯無得即日攞走, 要翌日, 所以呢個體驗唔能夠係離開沖繩個日先做
而拉杯佢地會係一個月內寄EMS 去香港比你!

下一站就係沖繩恩納,,我地因為嫌 RENASSANCE 貴,
BOOK 左 kafuu resort  
我地唔係住客, 無得預先 BOOK RENASSANCE 既海豚Class.....
當我地到達恩納時已經比人book晒
結果址好book左去元氣村....
其實Kafuu resort 都唔錯, 可惜無私人沙灘, 放底行李我地就去呢個trip Dadii 最祈待既一餐!
琉球之牛!

真係並非浪得虛名!雖然係有小小貴!
食飽飽行夜街幫助消化~~~分別有行超市同行便利店!

間間都好多煙花賣! Uncle Derek 忍唔住買左好多好多.....

呢晚兩隻豬仔一人一張床
唔知佢地訓著前做緊乜,傾計傾到訓係床邊
係咪拖住大家呢?
沖繩好多CoCo 便利店~
每次CoCo 見到都會興奮大叫~~

明天去沙灘玩水上活動!
曬到變晒朱古力人~~~
===========================================================

 Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: