Friday, September 04, 2015

我既新寵兒Evie, 老公哄埋黎 "做乜你咁香既~~~"

好多人話女人錢好易賺,尤其係賣護膚品
但係我就唔係完全認同喇!
因為身邊真係好多皮膚靚嘅女性朋友
佢哋好似唔洗點理d 皮膚都又白又滑又幼毛孔。
而我就係不停轉Skin Care
Invest 好多錢落塊面度,結果都係解決到一樣,就有第二樣問題.......
講明白D! 就係,有時我用左美白,美白到但係就會敏感起紅又痕,用抗皺皮膚firm左但係就會起油脂粒,用保濕補到濕就會生暗瘡。。。真係顧到一樣顧唔到第二樣.... 其實呢D全部都係敏感既反應!
加上我濕疹底,一用錯嘢就會爛面(其實搭完飛機食錯嘢都會爛)
自年頭睇完皮膚科醫生, 知道自己唔可以食乳製品後,戒口已經好左D!
但係塊面依舊敏感!
醫生話其實我呢D感敏咁既人, 應該轉用全天然既野, 如果唔sure係咪全天然, 真係唔用好過用啦! 唔用可能祇係乾D多D紋,起馬唔會爛肉!
再者, 我地每日用埋咁多化學野, 真係儲埋儲埋唔知幾時爆發!
就好似我咁, 用左幾年韓國野, 最終攪到賀爾蒙失調! 以前都唔知原來韓國既Skin Care 標準係咁底! 真係唔係好適合我呢D "玻璃皮" 用!

自此,我發現濕疹底要用d 全天然嘅產品, 仲有戒敏感食物,免得令我賀爾蒙出現問題! 

其實好多品牌都會send product 比我試用,但係有好多我都唔敢試, 因為好驚試完出事,而且有好多睇我既Blog友都有皮膚敏感,所以擔心因為我,而大家用咗有咩事,我會覺得好大責任,所以我首先要了解產品入面有d 咩,先敢用!


Evie 係一個好熟嘅PR 介紹比我( 好老實 EVIE 真係一次都無聽過.... ),其實佢好明白我唔敢亂試嘢,不過因為Evie全天然, 膽粗粗叫我試! 其實呢個PR 係friend 到會上我屋企食飯, 佢真係同我講, 試左先, 唔岩一句都唔洗寫!
除左all natural 入面仲有精油(呢期真係個個都知我用精油) ,岩曬我呢D皮膚敏感既人用
所以就試咗兩枝洗面先 ( PAY SAFE D ,洗面敏感嘅情況會少D )

其實收到Set skin care 覺得Packing 都好靚, Pink color 岩晒貪靚既女仕們
一睇份press release 既價錢.... 忍不住即刻Message PR KK

Me: 嘩.....支洗面150ml ..... HKD 438 喎....點賣啊? 我自己都未用過咁貴既洗面喎!?
KK: 喂, 係啊, 佢都唔平架, 你試左先啦~ 唔岩唔緊要喎!
Me: 係邊度黎㗎?
KK: 法國做架,係Harvey Nichols 有得賣....
Me: 哦......法國......Harvey Nichols....怪不得咁貴啦~~

第一支係卸妝油, 我覺得卸妝油未去到我覺得Wonderful 既層次, 都係落妝油, 有乳化作用個隻(加水會變奶色) 但係不得不讚, 落得好乾淨! 而且我有戴Con 之下, 隻眼無濛晒 ( 有戴Con 既人會明的)

第二支就係試佢支洗面, 第一次用, Pump 完出黎,懷疑攞錯支Lotion!! 再望一望, 咦....All-Star Cleansing Velvet...無錯喎!
Lotion 狀洗面!!! 我唔用架喎! 話說....我媽咪個D年紀, 鍾意用法國品牌"o靚琴" 既乳液洗面, 我有次去旅行唔既得帶洗面借左黎用! 用完我同佢講 " 洗左好似仲衰過未洗喎......我用沐浴露洗得喇......" 所以一pump 出黎lotion 狀已經無乜好感....... 我本人其實鐘意D起晒泡, 洗到一滴油都無既洗面! (雖然我知起泡劑唔係好野黎.......)



既然已pump, 就試下啦.......
其實呢Pump lotion 擺落面唔係滑滑溜, 有小小"鞋" 但係又唔稱得上磨沙, 驚喜就係沖水個下發生! 嘩~~~~~ 好爽啊!!!! 好S~O~F~T 啊~~~~~~~~~~~ 皮膚洗完有即時柔軟感覺!!!
嘩~~~~ 我開始好驚.........支洗面150ml ..... HKD 438 喎.....點算啊....用慣難戒喎真係....
後尾仲比我發現佢可以用黎做deep cleasing mask!!!



我真係有小小鐘意左佢啊!!!

平時我有個習慣, 洗面洗到好乾淨! 如果唔即刻搽野塊面就會好乾!夜晚緊係無問題!
但係朝早洗完面化裝前就難攪D, 唔搽野化裝無耐就會出油! 搽左野夏天個妝真係好快就化晒!
但係用完呢隻All-Star Cleansing Velvet, 我覺得唔洗搽野都好舒服!噴個花水就可以化妝喇!

生左BB 之後, 無左以前皮膚咁好, 又唔夠訓又攰,又無時間去美容院做treatment! 屋企皮膚護理好緊要,雖然Evie 唔係平價skin care!但係真係有佢既Value!!!

因為無敏感又覺得好好.....
就同PR KK 講 : 喂!!! 超鍾意喎!!!
KK : 咁係咪幫我寫?
Me : 唔好講呢樣野先! 之後買有無折?

問完一輪之後.....Evie 竟然想合作擺係CCK 賣!!! 真的嗎?
咁我要試埋其他產品先!

就係我同好友KY整月餅那日! 我問佢意見! 我一講EVIE, 佢竟然識!!!!! O_O 眼凸....原來好多人識係我唔識喎!
KY 係 CX 做空姐, 佢話Evie 之前一直有黎CX 擺Booth ! 好多CX crew 用! 仲話佢都有用, 勁讚支油同serum!! 話因為佢地無再黎CX 擺booth 唔知去邊度買!!! 嘩! 好有信心啊! 你以後黎CCK 買啦~~~~~

之後仲試埋其他野! 會再出一篇講下~
仲有一個鐘意Evie既Point, 就係佢有陣好柔和既天然玫瑰精油香味.....搽完老公哄埋黎 "做乜你咁香既~~~"

我真係有小小鐘意左佢啊!!!我講Evie :D

Evie 係CCK 有得賣喇!!

http://shop.cottoncandykids.net/collections/skin-care

以下呢兩間shop 仲有得試添!!

沙田新城市廣場 3期 A129 舖 (一田樓下) T : (852) 2618 7597
銅鑼灣黃金廣場1505室 T : (852) 2890 8881

No comments: