Tuesday, September 01, 2015

奶黃月餅親子廚房--付食譜

立完秋好快就到中秋喇~~
其實中秋真係一個好開心既節日
似足外國既Thanks Givings

一講到中秋, 第一件事緊係食啦~
大家互送月餅既同時, 就會諗下食完之後要點減肥!
如果自己識做月餅, 咁咪可以Control 無咁油無咁甜囉!!

呢日我就同好朋友趙媽一齊參加左Bosch 呢個Mini奶黃月餅Class
舊年我係屋企自仔冰皮月餅
今年朋友們會唔會收到我既中秋Mini奶黃月餅做賀禮呢?
 we are ready~~~ 陳師父話先來個Cookie warm up 下先~~~
整完Cookie 我地就開始聽師傅教做月餅, 其實個Cookie 皮係同個月餅皮一樣! 師傅話, 秘缺係份量要岩岩好, 塊皮整好係要小小乾身又痴得埋, 太黏既皮焗完會出油, 仲會散開架~
一班小朋友睇黎真係好鐘意Cooking, 好專心咁圍住聽喎~
 蛋黃要焗到起泡泡, 再拎出黎壓碎,之後就可以混入奶黃涵中!然後就攞去蒸喇!


盡備好所有材料, 我地就開始cup 餅~

我第一次用木既餅模, 原來份兩要量到岩岩好! 家姐仔都成功整左幾個月餅!
再次多謝Bosch 既邀請!
其實我一直以為Bosch 得電鑽賣 XD
原來好多家電, 而且外型十分吸引!
我地整餅呢個多功能Kitchen Machine, 除左有mixing 功能(最愛佢個夕膠攪柄, 可以做埋刮刮)
原來可以變身多功能!!!
未知道之前都覺得部機又大又貴!
但係原來可以做咁多野!代替5-6 部機!!
好吸引呢!
Key Feature :
 強勁摩打達 1600W3D Mixing 全方位攪拌  (ß馬力強,加上3D Mixing 全方位攪拌,輕易打勻材料)
 智能重力感應,保持恆速攪拌
 7段速度調校
 5.4公升不銹鋼容器,防濺蓋配備特大食材添加口 (ß 一次過處理大量食材)
 鋁合金機身,歐洲製造
 附不銹鋼搓粉鈎、專業打蛋器、專業矽膠貼邊攪拌
     槳、1.75公升玻璃攪拌器、切絲切片磨碎器(4款刀/ 6項功能) (ß 快速切蔔絲、切片)
可另配意粉配件、香腸餡料配件,壓榨果汁配件等,可自製意粉、香腸及果泥等。

付上食譜, 呢個中秋, 做返D月餅送禮啦~~

===========================================================

 Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~


No comments: